ویرگول
ورودثبت نام
هدویگ
هدویگ
خواندن ۱ دقیقه·۵ ماه پیش

توضیحات: خارج از داستان

سلام به همه دوستان عزیزی که چندین بار به این اکانت سر زدن تا ادامه داستان رو بخونن.

راستش چندین دلیل مانع از ادامه دادنم شد. یکیش این بود که متوجه شدم تایملاین‌هایی که در نظر دارم باهم جور در نمیان و اونقدر مشغله داشتم فرصت نکردم تایملاین رو درست کنم یا حداقل یه کاری کنم که تایملاین خودم با خط داستان اصلی یا همون cannon جور در بیاد. بقیه دلایل هم مشغله‌های شخصی خودم بود.

ولی امشب یهو دوباره کامنت‌هاتون رو خوندم و وسوسه شدم دوباره بنویسم یا حداقل نوشتن رو امتحان کنم. نهایتش اینه که شما خوشتون نمیاد، بهم میگید خوب نیست و منم دیگه ادامه نمیدم :)

خلاصه دوباره منتظر پارت‌های بعدی داستان باشید. فقط حواستون باشه که من در این دو سال خیلی فرق کردم. جهانبینی و دیدگاه‌هام خیلی عوض شده و این طبعا روی داستان تاثیر میذاره. حدس میزنم فضای داستان در ادامه دارک‌تر بشه ولی باید برم جلو و ببینم چی میشه.

نکته آخر: خیلی‌ها فن‌فیکشن رو به خاطر صحنه‌های عاشقانه و جنسی میخونن که توی داستان اصلی نیست. توی داستان من از این خبرا نیست به دو دلیل: اولا قوانین ویرگول و دوما این که نمی‌دونم چند نفر زیر ۱۸ سال این داستان رو می‌خونن ولی نسبت به تک‌تکشون حس مسئولیت دارم.

ممنون که درک میکنید و بهم دلگرمی میدید. برم که فصل دوم رو براتون بنویسم :)

داستانهری پاترفن فیکشن فارسیهری پاتر و جی کی رولینگ
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید