ویرگول
ورودثبت نام
Hossain golsanamlou
Hossain golsanamlou
خواندن ۱ دقیقه·۳ سال پیش

شنیدن موثر


اگه خوب بشنوم محیط کار خیلی خوبه همه عالین، من شنیده میشم و بقیه رو من میشنوم این ارتباط دو طرفه است.دقیقا درک شدن است.

این ارتباطه خیلی قدرتمنده، اگه شنیده بشم حمایت میشم و کارهای بیشتر و بهتری انجام میدم .

اگه فرزند شنیده بشه، خلاقیت ، نوآوری و توانمندیهاش به مرحله ظهور میرسه.

این شنیده شدن در هر شخص (دوست، خانواده، همکار و...) اتفاق بیافته این ارتباط قدرتمند و فوق العاده مال اون خواهد بود.

ارتباطاتم، در محیط کار و زندگی با افراد مختلف دارم ولی کیفیت آنها زیاد خوب نیست چیکار کنم این ارتباطه و کیفیته ارتقا پیدا بکنه؟

اولین کار اینه که طرف مقابل رو خوب بشنوم تا ارتباط رو خلق کنم.

بسیاری از قطع ارتباط ها از زندگی، همسر، کار حتی از خودمون از نداشتن مهارت شنیدن موثره هستش.

شنیدن موثرارتباطکیفیتکوچینگ
دانشجوی کوچینگ
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید