ویرگول
ورودثبت نام
Jangdelmi
Jangdelmi
خواندن ۱ دقیقه·۲ سال پیش

نامه ای به ده سال آینده !

تمام روز :
تمام روز :


دوست عزیزی در وبلاگ خود نوشته بود و همه را دعوت به نوشتن متنی یا نامه ای برای خود اینده کرد ....

شما به صورت رسمی به چالش نوشتن نامه‌ای برای آینده‌تان دعوتیت?


البته که قبلا هم درمورد نامه نوشتن برای آینده شنیده بودم اما تا به حال به انجام دادن آن فکر نکرده بودم پس شاید این فرصت خوبیست من می‌نویسم و شما بخوانید البته شما هم بنویسید جالب به نظر می آید !



سلام حدیث کمی بزرگتر عزیز . امیدوارم مانند نسخه من از حدیث سرکش و پرخاشگر نباشی البته فقط امیدوارم چون من تلاشی برای حل این مشکل های روحی خود نمیکنم چون بیش از حد تحت تاثیر دنیای وحشتناک بیرون هستم امیدوارم درک کنی . در حال حاضر من عشق را حس میکنم و باید بگویم و میدانی که حس دوست داشته شدن از طرف کسی که اورا با تمام جان دوست می‌داری چقدر حس خوب و دلنشینی است ! امیدوارم حالا به آزادی اندیشه و آزادی رفتاری رسیده باشی و البته امیدوارم که شبیه به آدم بزرگ ها نشده باشی و خب برات بگویم که من یا تو قول هوایی بهم داده ایم به آنها عمل کردی دلبند من؟! یا احساس تاسف می‌کنی ؟! مشکلی نیست تا آخرین لحظه عمرت برای خود وقت داری پس هرچقدر که میتوانی درست زندگی کن و فقط زنده نماند البته با این دلار ۴۰ تومنی و تورم های شاخ و دم دار شاید مانند من اوضاع خوبی نداشته باشی امیدوارم همه چیز برای تو بهتر باشد !

حدیث نوجوان به تو






نوشتنآدم بزرگ‌هانامه به آیندهنامه ای به ده سال بعد خودم
می‌نویسم دیگه . اگه ننویسم چیکار کنم ؟
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید