ویرگول
ورودثبت نام
Jangdelmi
Jangdelmi
خواندن ۱ دقیقه·۲ سال پیش

کلیشه های جنسیتی

درحالی که امروز قرار نبود چیزی بنویسم یا پست کنم اما برای حمایت از گرایش و جنسیت خود مجبور به نوشتن شدم

کامنت های پستی که درباره همجنس‌گرایی و گرایش خود نوشته بودم بسیار تاسف آور و انزجار آور است یکی از همین ها فردی بود که توهم خود ناصر الدین شاه پنداری داشت یعنی فکر میکرد زن ها موظف هستند حتما برای بقا در این دنیای مزخرف احمقانه بچه دار بشوند و خب مثل اینکه همجنس‌گرایی جلوی این مسأله را گرفته? البته روز جمعه بود و دلتنگ بود و خب دایی جان باعث خنده و سوژه بحث من و دوستانم شد حالا بگذریم دایی جان ناراحت میشود ....

اگر شما هم نگران بقای نسل انسان های نسل کش هستید نگران نباشید من بدبخت و در کل جامعه LGBTQ اگر بخواهیم بچه دار هم میشویم از طریق ~دگرباشان جنسی ~سرچ کنید و درباره آن بخوانید!شاید برایتان مفهوم تر از چرت و پرت های من باشد !

ازدواج همجنسگرا ها در آمریکا کاملا قانونی است اما هنوز هم عده آیی در ایران و سایر کشور ها با کلیشه های که الگوی زندگی خود کرده اند از ته کوچه می آیند و میگویند شما فقط عده ای جوان احساسی هستید احساسات شما درست نیست ..بلا بلا بلا ? اه خدای من از همین تریبون به سمت آنها گل با گلدان پرت میکنم میگویم"بروید با شعار ها و کلیشه های خود خوش باشید شما که عشق را نمی‌فهمید ..."

Love is Love !

این بسیار آزار دهنده است که مارا گناهکار و شیاطین میدانید یا می‌گویید که ما فقط به دنبال شهوت هستیم !



lovelgbtqهمجنسگراییکلیشه های جنسیتیرابطه
می‌نویسم دیگه . اگه ننویسم چیکار کنم ؟
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید