ویرگول
ورودثبت نام
Juliet
Juliet
خواندن ۱ دقیقه·۲ سال پیش

دختری با موی مشکی

-- تمام بدبختی هام به خاطر یک دختر مو مشکی بود ؛

‹ من یکی از بزرگترین کشف های . .

تاریخِ بشریت رو انجام دادم قرصِ فراموشی !

وقتی در خدمت ارتش بودم کشفش کردم . .

کافی بود یکی از اون قرص ها ؛

رو بخوری تا اون وقت کل حافظت پاک بشه !

و بعدش یک زندگی جدید رو شروع کنی به‌درد . .

سربازهایی می‌خورد که زندگیشون توی جنگ تباه شده بود یک ژنرال تصمیم گرفت واسه اولین بار امتحانش کنه. وقتی اون رو خورد کل حافظش پاک شد . .

جز یک چیز یک دختر با موهای مشکی :)!'?'? ›

جز یک چیز یک دختر با موهای مشکی :)!'?'? › تمام بدبختی هام به خاطر یک دختر مو مشکی بود

‹ من یکی از بزرگترین کشف های .

تاریخِ بشریت رو انجام دادم قرصِ فراموشی

وقتی در خدمت ارتش بودم کشفش کردم .

کافی بود یکی از اون قرص ها

رو بخوری تا اون وقت کل حافظت پاک بشه

و بعدش یک زندگی جدید رو شروع کنی بی درد .

سربازهایی می‌خورد که زندگیشون توی جنگ تباه شده بود یک ژنرال تصمیم گرفت واسه اولین بار امتحانش کنه. وقتی اون رو خورد کل حافظش پاک شد .

دخترمشکیارتش کشفشامتحانش حافظشبخوری وقت
من يک مهاجرم، از رويايى به رويایى ديگر:)
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید