ویرگول
ورودثبت نام
آتنا
آتنا
خواندن ۳ دقیقه·۴ سال پیش

مستر آجو جواب می دهد!

خوبه که همه اینجایید و درست همونطور که حدس زده بودم مستر آجو داره توی یه رستوران شیک و گرون قیمت به اسم(رستوران شیک و گرون قیمت) غذا می خوره...

اونم با پولی که از تلاشای ما به دست آورده..

البته من که مثل دست انداز و علیمو کاربر مهم و مفیدی نیستم و مطالب جالبی هم ندارم!پس رضایت دارم که پولاشو اینطوری خرج کنه ولی الهی گیر کنه تو گلوش بره پولا رو خرج دوا درمونش کنه!!!

الهی یه پیانو هم وزن تمام غذاهایی که با پول این به ظاهر استارتاپش خورده از بالا یه ساختمون ده طبقه بیافته روش غورباقه بشه!!

کد 3:مامان تو هم می گفت غورباقه میشی؟؟؟

_توروخدااا! یعنی من تنها نبودم...

خب کجا بودم؟

بریم سراغ نقشه!


کد 5:اهم اهم!

_مگه دستشوییه؟-_-

خب حالا چی می خوای بگی؟

کد 5:تو مطمِنی که می خوای ببیندت؟

_به خوب نکته ای اشاره کردی...

اولا این که مطمُنا این آقا دیگه به استارتاپش سر نمی زنه چه برسه به اینکه بخواد منو بشناسه

دوما هم اینکه این آرایش های منو میبینی

کد 5:خب؟

_خب به جمالت...

سادش کنم... من اینارو پاک کنم سه کیلو از وزنم کم میشه...

حالا قبل از اجرای نقشه بگید ببینم این ماسکا چیه که شما زدید؟

کد 4:اینا برای جلوگیری از کرونا و شناخته شدنه...

_خب آخه ماسک مرد عنکبوتی؟؟؟

......................................

خب خب اومد!

کد دو:مطمِنی که میاد کمک؟

_اگه دوربین رو ببینه حتما میاد!

ته کوچه رفتم و شروع کردم به جیغ زدن و گریه کردن مستر آجو هم تا دوربین رو دید سریع شلوارش رو کشید و بالا و سینش رو مثل خروس صاف کرد و نزدیک من شد!

همین که رسید داخل کوچه بقیه گرفتنش!




بعد از رسیدن به محل معلوم و طناب پیچی کردن مستر آجو*

_خب بگو ببینم

مستر آجو:هرکی مخالفه از اینجا جمع کنه و بره!

_خدایی؟؟

صداش رو ضبط کردی؟

کد 4:البته!

الان میزارم رو بلند گو!

بعد از بارها تکرار شدن صدای ضبط شئه*

مستر آجو:باشه! هر چی بخواید بهتون میگم!

_اول از همه این که چرا جواب اعتراضمون رو ندادی؟

مستر آجو: کدوم اعتراض؟؟؟

_همون دسته جمعیه دیگه:(

مستر آجو:یادم نیست!

_خب مثل این که جوابمون مشخص شد-_-

خب بگو با پول این همه تبلیغ چی کار میکنی؟؟

مستر آجو:کدوم تبلغا؟؟

_بچه ها پشه گاویا رو آزاد کنید!

مستر آجو:باشه باشه! غلط خوردم الان میگم!

پول در میارم!

_با پولش چی کار میکنی؟

مستر آجو:به فقرا کمک میکنم!

_آهاان

پس اون شونزده تا ماشینی که توی خونه هفتصد متریت پارکن و خود خونه کمک به فقراست؟:/

مستر آجو:آره دیگه..

اونا که پول ندارن بخرن بزار حداقل یکم ببینن چشم و دلشون باز بشه!

_میدونی چیه من دیگه علاقه ای به ادامه این بحث ندارم الانم انقدر همینجا بدون وای فای بمون تا لاغر شی و خودت بتونی از بین طنابا بیای بیرون! خیکی!

مستر آجو:به حسابت می رسم!!

.............................................................................................

خودمم می دونم چندان جذاب و گیرا و آموزنده و مرتبط به موضوع نبود ولی خوشحال میشم که با کامنت هاتون به رشد این جانب کمک کنی

مستر آجو جواب می دهدمسابقه دست اندازحال خوبتو با من تقسیم کنطنز
"سر ممکنه که اشتباه کنه اما خون هرگز"
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید