ویرگول
ورودثبت نام
آتنا
آتنا
خواندن ۲ دقیقه·۸ ماه پیش

منم بیام چالش بیو.

سلام. امیدوارم حالتون خوب و اینا باشه. الان چهار روزه که بیکار مطلقم. بعد از اینکه افتم جبران شد تصمیم گرفتم که دیگه کلا درس رو تا روزی که از اردوی سواد رسانه برمیگردم بذارم کنار، از طرفی هم دست و دلم به هیییچ کار دیگه‌ای نمیره؛ چون به خودم اجازه میدم که گاها بالای 12 ساعت بخوابم و در نتیجه کل روز کسلم. دارم بحران های عاطفی عجیبی رو هم پشت سر میذارم که واقعا بابت زنده موندنم متعجبم. خلاصه که از فرط بیکاری اومدم منم چالش این دوست عزیزمون رو شرکت کنم.

جبران افت:
جبران افت:

۱- پررنگ ترین کلمه ای که تو ذهنمه: احمق _ You idiot _ 바보 _ 馬鹿
۲- اگه تعداد یه چیزو تو جهان بیشتر می‌کردم: خودم رو؟ بعد میتونستم وقت بیشتری برای کارام داشته باشم. صفرای موجودی حسابم رو؟ تعداد بورسیه‌های فول فاند رو؟ نمیدونم.
۳- اگه یه رایحه بودم: احتمالا بوی نم بعد از بارون.
۴- اگه یه شیء بودم: اون قاب عکسی که یه روزی همراه با خاطرات شکسته میشه.
۵- اگه یه رنگ بودم: بنفش.
۶- اگه یه قدرت ماوراءالطبیعی داشتم: دلم میخواست مثل ناروتو بتونم خودم رو چندتا بکنم تا حوصلم کمتر سر بره. بتونم مثل ایشون برم تو داستانای خودم یا هوش ایشون رو داشته باشم. شایدم زمان رو جلو و عقب ببرم . به خودم بابت یه سری چیزا هشدار بدم. آخری مزه زندگی رو خراب می‌کنه یکم.
۷- اگه یه ژانر بودم: کمدی دارک؟ جنایی؟
۸- اگه یه نوع قهوه بودم: نمیدونم.
۹- اگه یه حس بودم: جنون؟ افسردگی؟
۱۰- اگه یه مکان بودم: پشت بوم.
۱۱- اگه یه چیز تو طبیعت بودم: دلم میخواست رعد و برق باشم.
۱۱- از چی متنفرم: سرم. سر من.
۱۲- چی باعث میشه تصمیم جدی واسه خودکشی نگیرم: به این فکر میکنم که هنوز وقت واسه درست شدن هست.
۱۳- تو چه کاری استعداد دارم: غیرمنطقی بودن!
۱۴- چی منو از دپرس بودن نجات میده: دپرس بودن.
۱۵- طولانی ترین تایمی که رو یه آهنگ قفلی بودم: نه بیشتر از یک ماه.

۱۶- کاراکتر انیمه مورد علاقم: سوزویا جوزو! (عاشقشم.)_ کاگاری شوسی_ رانپو

۱۷- چیزایی که دوسشون دارم: بانگو_ یونجون_ نوشتن_ یوتیوب و واتپد_ بنگ‌چان_ اکسدینری هیروز

تموم شد؟ گویا

سواد رسانهژانر کمدی
"سر ممکنه که اشتباه کنه اما خون هرگز"
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید