ویرگول
ورودثبت نام
~گربه فروشی خانم لوبیا~
~گربه فروشی خانم لوبیا~
خواندن ۱ دقیقه·۱ سال پیش

بیوگرافی


سلام ، اسم من بورا عه !
من تازه وبلاگ نویسیمو شروع کردم.
اینجا روزمرگی هامو مینویسم و باهاتون در میون میزارم .
من از وقتی خودمو شناختم عاشق رنگ بنفشم و این اسمم هم از علاقه ی شدیدم به وجود اومده.
حیوون مورد علاقه امم نهنگه !
اونم نه هر نهنگی آ ، نه ؛ نهنگ های گوژپشت منظورمن.
این علاقه امم از مادربزرگم به وجود اومده ، مادربزرگم دیوونه ی نهنگا بود و همیشه ازشون برام قصه های عجیبی تعریف میکرد (ولی من مطمئنم همه اشونو از خودش در میاورد تا من بخوابم چون خیلی بدخواب بودم).
جدیدا هم یه چیزایی راجع به نهنگ 52 هرتزی شنیدم و عاشقش شدم جوری که حتی به چند تا متخصص خارجی برای نهنگ ها ایمیل زدم !
بگذریم ، من کالیمبا هم میزنم و دیوونه ی موسیقی ام ، تا الانم خودم یه چندتایی لیریک آهنگ نوشتم.
وایبم : آرت کلاسیکه
MBTI: INTJ
نوشیدنی مورد علاقه امم یا هات چاکلته یا شیر کاکایو ( ولی شیر کاکایو بیشتر ، "بین خودمون بمونه آ چون هات چاکلت ناراحت میشه ;) " .
الانم تو فکر نوشتن یه رمان تخیلی راجع به خودم و نهنگام ولی نمیتونم اسم خوبی براش انتخاب کنم. خودم یه چند تایی ایده دارم ولی خیلی جالب نیستن مثل : "دختری با آرزوی های نهنگی _ وال بنفش و........."
شما چه ایده های دیگه ای برای اسم کتاب من دارید؟


علاقه اممشیر کاکایوتنهاترین نهنگ دنیابیوگرافیشروع وبلاگ نویسی
زِندِگیمون یه کارمایِ #پارادوکس وارهِ ... :))
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید