ویرگول
ورودثبت نام
کورش ریونانت - Koorosh Revenant
کورش ریونانت - Koorosh Revenant
خواندن ۱ دقیقه·۲ سال پیش

به چشم من قشنگ ترین آدم این دنیا تویی

چقدر این شبارو دوست دارم. خدای خوبم. خدای پر از عشقم اگر میشه این روزا رو تکرار کن. هر روز تکرار باشه. دوازدهین روز اسفند هست و به چشم من قشنگ ترین آدم این دنیا تویی... عجیبی شبیه نفس های دریا و کاری کردی که دوباره به روزای آرامش برگردم. نمیدونم پایان این قصه چی میشه. برام مهم نیست چی میشه. فقط این شبا... میدونم باید از هر لحظه اش لذت ببرم چون تجربه شد که تو آینده حسرت این شبا رو دیگه نخورم و بگم بهترین استفاده رو از این زمان کردم. نمیدونم شاید این یه خصلت تو آدماس که بازم حسرت بخورن اما اینو بدون تو ستاره ی این شبای منی. این معجزه اس. تو منو از فضای سمی این آدما دور میکنی. پع.... بعضیا نزدیکن و تو مخ و دور باید بشن.... بعضیا دورن ولی انقدر بهت نزدیک که معجزه میکنن. میشن آرامش زندگیت... نمیخوام بدونم ته این قصه کی هستش... اصلا مهم نیست. مهم اینه که به چشم من تو قشنگ ترین و شیرین ترین طعم زندگی هستی... آری اینگونه است ماجرای ما #قلب #قلب #قلب

بهترین من تو ستاره ی شبای من... من دارم میام این دفعه قوی ترووو خودت میدونی چقدر باعثی... مهربون ترین... با دست پر دارم میام... با نت های عاشقانه... با حرف های عاشقانه... من عاشق میمونم و عاشق میخونم و عاشق میسازم... تو برای من خود انگیزمی... به چشم منووو کفره ولی میگم...چشمای تو خدای منه... شروعت انتهای منه... شایدم واقعا کفر نیست خب :دی

قشنگ‌ترین آدم دنیاآریعشقکورش ریونانتkoorosh revenant
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید