ویرگول
ورودثبت نام
خانم لام تا
خانم لام تا
خواندن ۱ دقیقه·۳ سال پیش

خفگی

آدم ها می توانند زنده باشند ولی زندگی نکنند و یا برعکس مرده باشند ولی نفس بکشند

من سالها به دنبال راهی برای زندگی کردن بودم

اما حالا، بعد از این همه دست و پا زدن

کاش راهی بود تا دیگر نفس نکشید

کاش می شد جسم یک مرده را هم کشت...!

گفت خودکشی کردن گناه است ولی من که سالهاست روحم را کشته ام آیا باز هم گناه می کنم اگر کار ناقصم را تمام کنم و جسمم را هم...

وقتی کسی باور کند که تغییر ممکن نیست، که در آمدن از قفس امکان پذیر نیست، چرا باید بماند؟

چرا باید ماند و از دور خود را نگریست که چطور بوی تعفن گندیدگی این روح مرده روز به روز بیشتر می شود؟

شاید فردا یا روز تولد من است یا روز مرگم

این آهنگ ممتد دلهره آور یک جا باید تمام شود یا با فریادی و یا با سکوتی ابدی!!!

کاش مسیح مسیرش به من بخورد

کاش نفسی در من بدمد

تا زنده بشوم

تا جان بگیرم

و دوباره مثل آن روزها که عاشق بودم بتوانم نفس بکشم

دلم یک دل سیر هوا می خواهد

آخر اینجا هوا نایاب است...

خفگینفس
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید