ویرگول
ورودثبت نام
Leon  maggie
Leon maggie
خواندن ۱ دقیقه·۶ ماه پیش

سگ یا عشق


من عاشق سگم و خودم اسیب دیدم از طرف سگ و سگی منو گاز گرفت کلی واکسن هاری زدم

من یه سگ دارم اسمش لوسیه مال من نیس و من ازش مراقبت میکنم

راجب سگ و غذا و چیزای دیگش زیاد نمیدونم اما هر چی لازم بود برای داشتن یه سگ یاد بگیرم رو یاد گرفتم با اینحال سگی ندارم و دوست دارم حتما داشته باشم

من یک شخص طبیعت گرا هستم و دوست دارم ذات سگ دست نخورده بمونه و اهلی نشه

سگا درون شما رو‌میفهمن برای همین اگه سگی بهتون حمله یا پارس کرد از ته قلب قربون صدقشون برید تا تغییر در رفتارش رو شاهد باشید

سگ ها خیلی مهربون هستن و بنظرم از ادما خیلی دوست بهتری هستن

چرا به سگ میگن وفادار؟ ن بخاطر تعهد بلکه چون ساختار مغز سگا جوریه ک حافظه بسیار قوی با ثبت جزعیات بالا دارن

برای همین امر اونا شمارو یادشون نمیره و رفتار شمارو هم فراموش نمیکنن ما به این امر میگیم وفاداری در صورتی ک بنظرم بهتره بگیم مثل یه البوم هستن. ک خاطرات رو ثبت میکنن و تا اخر عمر نگه میدارن

شامه من بسسیار تیزه و همیشه با خودم میگم نکنه توی دنیای قبلی سگ یا خرس بودم

و این علاقه و اعتمادم به سگها برام یه چیز عجیبه با وجود ترومایی ک دارم

بنظرم سگ قابل اعتماد ترین موجود دنیاس و اگر بهش اعتماد کنید اون سریع متوجه میشه و هیچوقت از اعتمادتون سو استفاده نمیکنه

در اخر

بقول میگوعل

عشق رو از سگ باید یاد گرفت سگ از هیشکی توقع نداره اما محبت و عشق خودش رو بدون چشم داشت ابراز میکنه و این ینی شجاعت ک خیلی از نسان ها ندارن

مرسی تا اینجا خوندی دوست خوبم 🙂

سگعشق واقعیعشقترومای سازمانی
تو نمیدانی کیستی اما میدانی چه کسی نیستی
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید