ویرگول
ورودثبت نام
LmOzVe
LmOzVe
خواندن ۲ دقیقه·۲ سال پیش

این متن را نادیده بگیرید...

سلام بر عزیزان جانم...

حالتون چطوره خوبید؟ خوشید؟ خوش میگذره؟

حقیقتا اولش بگم که این نوشته ممکنه احساسی یا ناراحت‌کننده باشه، اطلاع دادم چون در هر صورت ممکنه سلیقه‌ی خیلیا نباشه و من به تمامتون با هر تصمیمی احترام میزارم:)

حقیقتش من تو این هفته چندین متن نوشتم که پستش کنم ولی نهایتش پاکش میکردم و پشیمون میشدم چون نوشته‌ها یکمی زیادی احساسی بود و متاسفانه و متاسفانه تصمیم بر این شد اونارو انتشار ندم ولی میتونم اتفاقاتی که افتاد و به طور خلاصه بگم که چی پیش اومد برام.

یادتونه "بنده‌خدایم" را؟

خداروشکر تو این هفته عروسیشون بوده و من عمیقا خوشحالم براش و آرزوی خوشبختی میکنم براش:)

بعد اینکه از نظر کاری یکمی به مشکل خورده بودم و بین ۲ اتتخاب سخت بود ولی به دلیل مشکلاتی گزینه‌ی بدون ریسک و انتخاب کردم.

و اینکه یکی از همکاران و دوستان خوبم و از دست دادم ، ممکنه فکر کنید که فوت شده باشه ولی اینطور نیست، منظورم اینه که از کار استعفا دادن و با آرزوی موفقیت بدرقش کردم، با اینکه باهم در تماسیم ولی دلم میخواست باشه....

بعد چی بگم؟!! ....... آها

داشتم فکر میکردم که من چه چیزی دارم که همیشه باهامه؟!‌

شما هم فکر کنید.

یچیزی که هروقت بخوایید دارینش؟؟؟

یه کسی که هروقت بخوایید کنارتون هست؟؟

متاسفانه و یا خوشبختانه من ۳ تا دوست بامعرفت دارم که هیچوقت بهم "نه" نگفتن.

حدس میزنید چی باشه؟

اولیش آهنگه که هیچوقت دست رد به سینم نزد و همیشه پایه بود ، وقتی که حالم بد بود رفیق روزهای تلخم بود، هروقت خوشحال بودم خوشحال‌ترم میکرد و هروقت که نیازمند انگیزه و تلنگر بودم بی‌منت بی‌منت کمکم کرد و ....

دومین دوستِ من تنهاییه ، این که عشق منه ازون دوستای دلسوز که همیشه بغلت میکنه و آرومت میکنه، میتونی سرتو بزاری رو شونش و....

سومیش نیکوتین (س.ی.گ.ا.ر) ، این بزرگوار خیلی درکم میکنه، خیلی زیاد درسته که اخلاقای بد داره ولی خیلی مهربونه تو تنهاییام کنارم بود (منظورم ازین تنهایی با تنهایی بالا متفاوته) غصه‌خورِ منه و ....

من سعی کردم کوتاه بنویسم که اذیت نشید تو خوندن

ممنون از اون دوستانی که تا اینجا خوندن و اینم هدیه‌ی من به شما کیوتای من:)

  • البته میدونم سلیقم همه‌پسند نیست ولی خوشحال میشم بپذیرید.


خب شما بگید اول از همه حالتون چطوره؟ زندگی بر وفق مرادتون هست؟

چه چیزایی دارید که همیشه باهاتونه؟

منتظر جواب‌هاتون هستما...



I love this sky:)
I love this sky:)



مراقب خودتون باشید❤️


احساسحال خوبموزیکدوسترفیق
زاده‌ی ذهنی عجیب و سخت پسند :)
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید