ویرگول
ورودثبت نام
LmOzVe
LmOzVe
خواندن ۲ دقیقه·۲ سال پیش

ولنتاین Valentine

سلام دوستان...

حالتون چطوره خوبید؟

چه روزی به به!

روز عشق، نمیدونم چی بنویسم ازونجایی که هیچ توانایی تو نوشتن ندارم ، هدفم فقط نوشتنه.

میشه امروز و فقط عشق بورزید بی‌منت. مگه چی میشه به فرد مورد علاقتون بگید " چقدر من دوستت دارم "

حالا اونایی که با کسی تو رابطه‌ان به معشوقشون بگن ، یکی به بهترین دوستش میگه، یکی به پدر و مادرش، یکی به خواهر و برادر و... آدم دورمون زیاده فکر کنید دیگه قرار نیست ببینینشون، پس چقدر خوب میشه اگه به همدیگه عشق بورزیم.

حداقل به خاطر انرژی مثبتی که خودتون از بروز احساسات و علاقه میگیرید دریغ نکیند، به عنوان یه دوست کوچکتر درخواست منو بپذیرید:)

خاطره گویی : من ولنتاین 2 سال پیش(سال 1399) خوشبختانه یه دوم شخص مفردی تو زندگیم وجود داشت (ازونجایی که اسمشو نمیخوام بگم یچیزی بین منو شما، حرف وقت گفتم "بنده‌خدایم" منظور همون دوست عزیزه)

تجربه‌ی من اینه : یه شخصیت درونگرای احساسی که تنها تعاملش فقط با "بنده‌خداش" بود.

اینکه کل افراد زندگی من تو یک نفر خلاصه میشد و دوست داشتم و لبخندشو وقتی ابراز علاقه میکردم و دوست داشتم،حتی وقتایی که باهم میشیستیم گریه میکردیم، توی رابطه اگه میخوایید به هم برسین و یا حتی به هم رسیدین برای استحکام و نگهداری ازش لطفاااااا آقایون گرامی احساساتتون رو ابراز کنید و اصلا این به ذهنتون نیاد که مثلا من دارم غرور خودم و میشکنم، به‌خدا به‌خدا خیلی خوبه 2 نفری که همدیگرو میخوان ، هیچ چیزی جداشون نکنه، پس یه وقتی با ابراز نکردن علاقتون طرفتون و سرد نکنید ، اگر دختری، بانویی سرد بشه هیچ کاریش نمیشه کرد و فقط در گذر زمان اذیت میشن ...

و دخترها و بانوان شماها خیلی خوبیدا ولی اگه میبینید پسری یا مردی داره براتون تلاش میکنه لطفا بیشتر درکشون کنید، گیرهای الکی نگیرید.

به نظر من 2 نفر در رابطه باید طوری باهم برخورد کنن که انگار جفتشون در حقیقت یک نفرن، و توروخدا حواستون به همدیگه باشه ، توجه کنید به همدیگه ، توجه:)

*** دوباره میگم ببخشیدا ، من فقط نظراتمو گفتم. امیدوارم به دردتون بخوره و ناراحت نشین.


طبق صحبت‌هام، خیلی دوستتون دارم عمیقا، با اینکه با هیچکدومتون تعامل نداشتم و وقت نگذروندم...


مهربون‌های من مراقب خودتون باشید، روز عشق بر love های قلبم مبااااارک:)?❤


((( حادثه‌ای رخ داده است، 5 نفر در جنگلی بی انتها گم شده‌اند.... این حکایت دستان من در بین موهایت است )))



زندگی عاشقانه هرگز کسل کننده نخواهد بود
زندگی عاشقانه هرگز کسل کننده نخواهد بود


ابراز علاقهولنتاینروز عشقعشقvalentine
زاده‌ی ذهنی عجیب و سخت پسند :)
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید