ویرگول
ورودثبت نام
LmOzVe
LmOzVe
خواندن ۲ دقیقه·۲ سال پیش

درونگرا introvert

lonely
lonely

سلام بر عزیزانی که فعلا یا اصلا نیستند.

ولی چه باشید چه نباشید برام عزیزید:)

من یک شخصیت درونگرام.

بزار برای دوستانی که درونگرا نیستن یکم توصیف کنم..

  1. ما مدت زمان بیشتری برای تنهایی خودمون نیاز داریم ( اقلا من خیلی با تنهایی حال میکنم که همیشه هم خوب نیست و آسیب‌پذیره)
  2. معاشرت طولانی و مداوم خستمون میکنه (خیلی وقتا خودم خسته شدم حقیقتا و خیلی جاها پیش خودم گفتم ای بابااااا کاش خونه تنها بودم ، کاش الان میرفتم قدم بزنم تنها باشم ، کاش فلانی نبود و من تنها بودم)
  3. ما از جر و بحث بیزاریم (دلیلش مشخضه چون اصولا احساساتمون رو بروز نمیدیم و به قول معروف میریزیم تو خودمون، باعث خودخوری زیادی میشه و اونی که اذیت میشه فقط خودمونیم ولییییییییییییی خودم از بحث کردنی که یه لبخند رو لب اطرافیانم بیاره لذت میبرم که بیشتر جنبه‌ی شوخی داره و اصولا نیت ما ازین نوع بحث کِرم ریختنه?)
  4. زمان زیادی رو فکر میکنیم (به نظرم هر چیزی خوب و بد داره هر چیزی میتونه بهت آسیب بزنه و هرچیزی میتونه کمکت کنه، و چون زیادی فکر میکنیم تمام جوانبشو بررسی میکنیم و اتفاقا چون بعد منفیش رو هم زیادی میسنجیم و بولد(Bold)تره ازین نظر آسیب میبینیم)
  5. افراد درونگرا نوشتن را به صحبت کردن ترجیح می‌دهند( لطفاااااا به ما زنگ نزنیییییییییییییید ، ماها با پیامک خیلی راحت‌تریم و به شخصه خودم خیلی زودتر جواب میدم=)
  6. اکثرا افراد احساسی هستند(تو این زمان و دوره با اینکه احساسی بودنم و خیلی دوست دارم ولی متاسفانه درونگرای احساسی خیلی ضربه میخوره و شماهایی که درونگرا و احساسی هستید، حداقل من خیلی درکتون میکنم، اگه کمکتی میتونم بکنم دریغ نکنید و چون میدونم درونگرا بودن یعنی اقدام نکردن و احساس مزاحم بودن ، من رو جزئی از خودتون بدونید و راحت باشید، هدف من خوشحالی اطرافیانم هست، و شماهایی که دارید این متن رو میخونید، شامل نزدیک‌ترین‌های قلب منید:)

یه نکته دیگه هم در مورد درونگرا بودن بگم: اگه به انسان‌های درونگرای دورتون یه چیزی دادی، لطفا ازش نگیرید مثل خاطرات خوش‌ ، مهربونی، همراه بودن ، توجه ، حتی حضورتون....... چون برای با شما بودن تنهاییمون (باارزش‌ترین دارایی ما) رو قربونی کردیم...

+ قدر انسان‌های درونگرای اطرافتون رو بدونید. و درونگراهای گوگولیِ من ، قدر خودتون رو بدونید:)

hint : من کامل و علمی توضیح ندادم و چون مدل من تجربیه و با توجه به اینکه متن هم طولانی نباشه اینطوری گفتم.


*** یه چیزی این آخر بگم که سوتفاهم هم نشه من نه میخواستم بدی کسی و بگم نه خوبی. من فقط تجربه‌ی خودم را توصیف کردم، پس جلوجلو از تمامتون چه درونگرا و چه برونگراهای عزیز معذرت میخوام، من قصد جسارت نداشتم و ندارم.


امیدوارم ازین نوشته‌ لذت ببرید.

با مراقبت از خودتون، مراقب من باشید❤



درونگراintrovertدرونگراییتنهایی
زاده‌ی ذهنی عجیب و سخت پسند :)
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید