ویرگول
ورودثبت نام
Lotfali
Lotfali
خواندن ۲ دقیقه·۱ ماه پیش

راز کاهش وزن 20 کیلویی من

سال ها بود از اضافه وزن رنج میبردم هرجا میرفتم اعتماد به نفس نداشتم . لباس های خوشگل نمیتونستم داشته باشم یادم میاد ی 2 سال تمام فقط ی دونه شلوار ورزشی داشتم چون شلوار های دیگه اندازه من نمیشد یا اگر اندازه میشد خیلی اندامم رو بد جلوه میداد واقعا از اون شلوار ممنونم همیشه و همه جا اونو میپوشیدم . بیرون مثل پیاده روی یا خرید خونه جمع دوستانه . هرجا میرفتم با اون شلوار بود و هنوزم اون شلوار رو دارم

اخرین باری که خودمو وزن کردم و نا امید شدم رسیده بودم به نزدیک 140 کیلو . که هرکی نگاه میکرد میگفت wwwoooowww چربی خالصه این بشر :)) . ادم خیلی با اراده ای نبودم . قبلا ورزش هم میکردم ولی ول میکردم گاهی رژیم میگرفتم گاهی نمیگرفتم . گاهی صبح ها میرفتم پیاده روی گاهی هم اصلا نمیرفتم هیچ اراده ای نداشتم . اما من با 140 کیلو وزن نه به اراده نیاز داشتم نه به حرفای انگیزشی که بخواد منو به هیجان بده واقعا ناراحت و افسرده بودم ی افسرده 140 کیلویی بی اراده . نزدیک سال 1402 بود دیگه زدم ب سیم اخر و گفتم باید از این رنجی که میکشم رها بشم چون دیگه نه میتونستم ارتباط خوبی برقرار کنم نه میتونستم لباس خوب بپوشم نه میتونستم راحت بخوابم شاید توی که داری این پست رو میخونی وزن ایدعالی داشته باشی و ندونی وزن زیاد چه مشکلاتی داره . بیماری های قلبیش کمترین چیزیه ک بهش فکر میکنیم لاعقل من اینطور بودم . شاید یکی از بهترین تصمیمات زندگیم همین بود رفتم توی اینستا سرچ کردم ی تحقیق کوچولو کردم در مورد اساتید مربی ورزشی و یکی رو انتخاب کردم بماند که چقدر هزینه برنامه و هزینه باشگاه شد من فقط میخواستم از اون وضع خلاص بشم . یادت باشه ادم بی اراده ای بودم و به مربی هم گفتم زیاد سخت نباشه .

این تضمین رو بهم داد که تو از هفته اول شاهد تغیرات هستی و من با اینکه ناامید بودم قبول کردم .

شاید باورتون نشه هفته اول 1 کیلو کم کردم عدد روی ترازو خیلی قشنگ بود 139 هفته بعدی 138و و و هفته ها پشت هفته ها تا الان که دارم براتون مینویسم 110 کیلو شدم ولی از نتیجه راضیم چون با کمترین فشار و با ورزش منظم تونستم به این هدفم دست پیدا کنم . و این هنوز اول راهه و باید این ورزش و غذای مناسب رو بخشی از روتین زندگیم کنم تا اول به خودم ثابت کنم من میتونم و دوم شاید کسی ی جای دیگه که این متن رو میخونه در هر زمانی شاید نقطه شروعی باشه تا بتونه به هدف خودش برسه .

اضافه وزناعتماد نفس
علاقه مند به حوضه وب و سئو . عاشق ورزش و غذا های خوشمزه . متاهل .
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید