ویرگول
ورودثبت نام
#مردود
#مردود
خواندن ۱ دقیقه·۳ سال پیش

افراد بی تعادل

سلام

قرار بود باهم حرف بزنیم

من خیلی عصبیم

دلیلش خیلی گنگه ولی داره هر روز بیشتر از دیروزش اذیتم میکنه

یسری ادما هستن توی این دنیا که بی تعادلن

نه میدونن چی میخوان نه میدونن چی نمیخوان

من از این ادما خیلی بدم میاد..

خیلی...

ولی هر رو اطرافیانم دارن بهم نشون میدن که عضو این دسته هستن و منم ازشون ناراحت میشم

نمیتونم با اینجور ادما ارتباط برقرار کنم

مثلا یه ادمی شروع میکنه به ابراز علاقه و بعد دو روز با تغییر رفتار عجیبی روبه رو میشم

من نه روز اول به ابراز علاقش رفتار خاصی نشون دادم و نه به رفتار های دور روز بعدش

ولی به هر حال نمیدونم کسایی که اینو میخونن

خودشون یا توی اطرافیانشون کسی رو با این خصوصیات که من اسمشو میزارم بی تعادل دیدن یا ن؟

این یسری حرفاییه که شاید نمیتونم به خودشون بگم و شایدم دوست ندارم از دهن من بشنون

خلاصه دوباره سعی میکنم بنویسم...

:/


روانشناسیدوستانهدردودل
احتیاجی نداره بدونی کی حرف میزنه،فقط مهمه بفهمی چی میگه :)
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید