ویرگول
ورودثبت نام
MJ_BD
MJ_BD
خواندن ۳ دقیقه·۳ سال پیش

سه روز گذشت...??

سلام دوستان

حالتون چطوره؟

اول باید معذرت خواهی کنم برای پست ضعیف قبلیم، بخاطر اینکه ویرگول یه سری قوانین داره برا همین یه کوچولو از حرفامو سانسور کردم، شرمنده ?




سه روز بدون گوشی گذشت...

خب می خوام از این سه روز براتون بگم

گوشیمو مدرسه گرفت،حالا چطوری؟

وسط جلسه امتحان فیزیک زنگ خورد ???

تو این سه روز اتفاقایی افتاد که خواستم براتون بنویسم.




اول:

معلم زبانمون یه داستان برامون تعریف کرد که خیلی خوب بود گفتم با شما ها به اشتراک بزارم ?

یه روزی یه پسری بوده که سنش نسبتا زیاد بوده و داخل خونه پدر مادرش زندگی میکرده و کار نداشته.

یه روز باباش بهش میگه که من دیگه نمیتونم خرجتو بدم برو کار کن پول در بیار، بده به من. [برات نگه دارم]

مامانه پسره رو خیلی دوس داشته و برای اینکه اون اذیت نشه بهش میگه: بیا من هر روز یه پولی بهت میدم برو اونو بده به بابات نمیخواد کار کنی.

شب اول مامان به پسره پنجاه تومن میده، پسره اینو میبره میده به باباهه. همون موقع باباهه تا پولو میگیره میندازه تو آتیش و پسره همینجوری وای میسه نگاه میکنه.

روز دوم هم همینجوری، روز سوم هم همینطور و...

به روز مامانه بر نیگرده به پسره میگه من دیگه داره دولام تموم میشه برو کار کن، دیگه پول ندارم.

پسره میره یه صبح تا شب کار میکنه. ده تومن در میاره

شب میاد ده تومنی رو به باباهه میده و مثل قبل باباهه پولو میندازه تو آتیش، پسره دستشو میکنه تو آتیش تا پولشو در بیاره و دستش میسوزه....

خب فکر کنم قضیه روشنه. آدم برای کاری که خودش انجام داده و میدونه چقدر سختی کشیده ارزش و اهمیت قائل میشه.



دوم:

سر کلاس معلم ریاضی بودیم نمیدونم چی شد یهو بحث گوشت شد، معلممون برگشت یه خاطره گفت:

چند روز پیش یه قرمه سبزی سفارش داده بودم برام آوردن ۴۰۰۰۰ تومن ?

بعد غذا رو خوردم، هی خوردم گوشت نبود توش اصن.

برگشتم زنگ زدم به اونجا گفتم آقا من که زیاد گوشت دوس ندارم ولی حداقل یه تیکه گوشت میزاشتید داخلش این همش لوبیا بود ?

_ شما چیزایی که خوردی تو فکرت لوبیا بوده

یعنی چی؟

_ شما چون فکر کردی لوبیا بوده، همچنین تصوری از غذا داشتی اگر فکر میکردی اونا گوشته دیگه به ما هم زنگ نمیزدی ?

یعنی من باید به جای لوبیا به گوشت فکر میکردم و با اون نیت اونو می خوردم؟

_ بله، شما پارسال گوشت کیلو چند میخریدی؟

کیلو هفتاد هشتاد تومن

_ ما الان همین لوبیا رو هفتاد هشتاد تومن میخریم ?

خوب آقا یه لطفی می کردی یه برگه ای چیزی میچسبوندی من حداقل با اون نیت غذا رو تموم می کردم...???



سوم:

خب الانم میخوام یه کوچولو براتون جوک تعریف کنم ?

  • داشتم نماز میخوندم دیدم امینیم اومده کنارم نشست گفت: داداش قبول باشه چطوری انقدر سریع میخونی ۸ رکعت تو ۱۲ ثانیه؟

    به منم یاد بده تو رپ استفاده کنم ?
    ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌
  • ‏خانواده‌ی ایرانی همیشه تو ذوق آدم میزنن
    رفتم واسه خونه پلی‌استیشن خریدم که هم کلاسمون بیاد بالاتر هم سرگرمی داشته باشیم، بعد بابام اومده میگه که چرا یخچالمون رو فروختی با پولش اینو خریدی؟!??
    ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌
  • ‏تربيت بچه ها تو خارج:
    پسرم اگر كسی اذيتت كرد تو سعی كن با شعور و شخصيت خودت بهش بفهمونی كه كارش اشتباه بوده هرگز با كسی دعوا نكن

    تربيت بچه ها تو ايران:
    پخمه نباش یه جوری بزن صدای سگ بده


  • وسط مسواک زدن باشی یهویی از بین مسواکا...
    چشمت بیوفته به مسواک خودت ???




خب تمام.


گودِتون بای
   بایِتون گود
      تا درودی دیگر
         بدرود??

جوکخاطرهگوشیقرمه سبزی
چنان نماند چنین نیز هم نخواهد ماند!
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید