ویرگول
ورودثبت نام
MJ_BD
MJ_BD
خواندن ۴ دقیقه·۲ سال پیش

مــــــــــــــــادر❤

کودکی پای به جهان هستی می‌گذاشت
و در راه فرشته‌ای از جانب پروردگار او را همراهی می‌کرد
کودک، نگران از فرشته پرسید
من کوچک و ناتوانم، چگونه می‌توانم در این دنیای پر مخاطره زندگی کنم؟
فرشته پاسخ داد: پروردگار برای تو فرشته‌ای زمینی قرار داده است
که اکنون در انتظار توست
او از تو مراقبت خواهد کرد
به تو لبخند خواهد زد
او محبت و عشق و مهربانی را نشان تو خواهد داد
او برای مراقبت از تو، از جان خویش نیز می‌تواند بگذرد
کودک پرسید: اکنون که من از پیش شما می‌روم
چگونه دوباره می‌توانم با پروردگارم صحبت کنم؟
فرشته پاسخ داد: پروردگار همیشه در کنار توست
و فرشته زمینی تو نیز، به تو یاد خواهد داد که چگونه با خدای بزرگ در ارتباط باشی و چگونه با او صحبت کنی
کم کم صدای انسان‌ها به گوش می‌رسد
کودک با عجله پرسید: فراموش کردم که بپرسم
نام فرشته زمینی من چیست؟
فرشته پاسخ داد: تو صدایش کن مادر

روز مادر است. روز تو، تویی که چون کوه صبور و با استقامتی، چون درخت باطراوت و پاکدامنی، چون خورشید گرمی‌بخش و فروزانی، چون صبح زیبا و فرحبخشی، چون آسمان روشن و گسترده‌ای و چون ستاره درخشنده‌ای.
روز توست، تویی که منبع فناناپذیر حیات و سمبل بقای نسلی، تویی که همای سعادت و شادی‌ای و گرمی‌بخش محفل خانه‌ای، تویی که گل همیشه شکوفای عشق و محبت و وفایی.
روز مادر است و من می‌خواهم صمیمانه‌ترین تبریک خود را بدین‌گونه نثارت کنم و جز این چیزی را برای هدیه دادن به تو لایق نمی‌دانم، زیرا عشق، محبت، ایثار و فداکاری تو هدیه‌ای به وسعت آسمان‌ها و عمق دریا‌ها می‌طلبد.‌
می‌خواهم چیزی بنویسم که شاید سرسوزنی از رنج تو را پاس داشته باشم، اما کاملاً قاصر و مات مانده‌ام و نمی‌توانم از تو بگویم. دلم می‌خواهد همه رنگ‌های دنیا را در دستانم بگیرم و بنویسم، اما به‌سراغ هر واژه که می‌روم کمرنگ و شرمگین می‌شود، زیرا نمی‌تواند بر بلندای عشق و ایثار تو دست یابد.
با آنکه می‌دانم تو در استعاره نمی‌گنجی، سعی می‌کنم بهترین واژه‌ها را کنار هم ردیف کنم شاید قطره‌ای از دریا را سروده باشم.
اینک با این کلمات دست و پا شکسته به پابوس رنج‌ها و شب‌زنده‌داری‌هایت آمده‌ام تا از کوتاهی‌های کودکانه من درگذری و بوسه‌ام را بر دستان سرشار از عاطفه و لبریز از محبت و مالامال از عشق خدایی‌ات، پذیرا باشی. مادر بخند تا دوباره با لبخند‌های رویایی‌ات مأنوس شوم، لبخند تو مثل طلوع سپیده برایم بشارت خورشید است. لبخند پرمهر و سیمای پرمحبتت را بسیار دوست دارم. مادر بگذار صورت چروک و دستان پینه‌بسته‌ات را که، چون چتری از محبت مرا در مسیر تندباد حوادث حمایت کرده‌اند، ببوسم و بر این بوسه افتخار کنم و یکی از میلیون‌ها حقی که بر گردن من داری ادا کرده و کوچک‌ترین وظیفه خویش را که سپاس از توست، انجام دهم.
مادر دوستت دارم?




مامان جونم❤

خیلی دوست دارم ?

تو زیباترینی?

تو بهترینی ?

تو بی نقصی?

تو بامزه ترینی?

تو زیبا ترین چشم هارو داری ❤

و...

امیدوارم که برات پسر خوبی باشم

زحماتت رو جبران کنم

شرمنده اگر بعضی موقع ها ناراحتت میکنم

شرمنده اگر بعضی موقع ها به حرفات گوش نمیدم با اینکه صلاحمو میخوای

شرمنده که بعد از دو روز برات پست مینویسم

شرمنده که...

مـــامـــان

عـــــــــــــــــاشـــــــــــــقـــــــــــــــــتــــــــــم❤❤❤❤❤❤




روز [همونجاست] مبارک ?

روز [غذاتوبخور زبونت درازترشه] مبارک ?

روز [هروقت رسیدی پیام بده] مبارک ?

روز [ازبس سرت توگوشی بوده] مبارک ?

روز [اونایی که ازفرگاز به عنوان انباری استفاده میکنن] مبارک ?

روز [بذارخودت مادرشی اونوقت خودت میفهمی] مبارک ?

 روز [ولت کردم که اینجوری شدی] مبارک?

روز [هرچی بپوشی بهت می‌یا] مبارک?

روز [ماماااان، یامان] مبارک?

روز [اونقدر به اون بی صاحاب خیره نشو، آخرش کور میشی] مبارک?

روز [ فردا میری خونه شوهر، میگن دستت درد نکنه با این بچه تربیت کردن] مبارک?

روز [میان می‌کننت تو گونی می برنت بدبخت] مبارک?

روز [همه عمرمو گذاشتم پات که اینطوری زبون درازی کنی] مبارک?

روز [شماها چه گُلی به سر من زدید که عروس بزنه] مبارک?

روز [لال از دنیا بری] مبارک?

روز [ داری میری آشغالارم ببر] مبارک?

روز [ من فقط به خاطر شما ذلیل مرده ها دارم با باباتون زندگی میکنم] مبارک?

روز [ ناشُکری نکن] مبارک?

روز [ذلیل بشه معلمت که اینقدر مشق میده] مبارک?

روز [ فوق لیسانس شما اندازه‌ی دیپلم منه] مبارک?

روز [وای به حالت بیام همونجا باشه] مبارک?

روز [ من نمیدونم، برو از بابات اجازه بگی] مبارک?

روز [ایناهااا، چه‌طور ندیدیش] مبارک?

روز [ من نمیدونم تو به کی رفت] مبارک?

روز [دست پخت زنتم می‌بینیم] مبارک?

روز [پزشکی بخون، کنارش علاقتو ادامه بده] مبارک?

روز [ پاشو زیرت رو جارو بکشم، دوباره بخواب] مبارک?

روز [توام لنگه‌ی باباتی] مبارک?

روز [خیلی‌ها همین هم ندارن بخورن] مبارک?

روز [به همسایه بگو بیاد سفره رو جمع کنه] مبارک?

روز [ ناهار چی داریم؟ کوفتِ کاری] مبارک?

روز [ بیا بخور پیاز توش نیست ولی ۹۰درصد غذا پیازه] مبارک?

روز [عین عمه‌تی] مبارک?

روز اونی که بهش میگی منو ساعت هشت صبح بیدار کن ساعت هفت صبح داد میزنه پاشو ساعت ده شده هم مبارک????❤

مامانجونعاشقتماندازهیه دنیا
چنان نماند چنین نیز هم نخواهد ماند!
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید