ویرگول
ورودثبت نام
MUHAMMAD
MUHAMMAD
خواندن ۱ دقیقه·۲ سال پیش

بزرگان ،ومن معتقد

بسم الله الرحمن الرحیم سلام ،

این اولین پست من در اولین روز عید امسال هست،

افراد بزرگ همیشه در ذهن من هستند شکسپیر ،کوروش کبیر ،ادیسون ،اینان کسانی هستند که من واقعا آنها رو دوست دارم،شکسپیر عارف بزرگ، کوروش پدر ایران،و ادیسون،،،،،آه چه چه انسانیست.

من اعتقاد دارم این بزرگان در آسمان ما را می‌بینند ،دوست داشتم با اینان صحبت کنم و اینان مرا دوست بدارند ،علاقه اینها نسبت به من مرا امیدوار می‌کند.

اخیرا پاسارگاد بودم،در راه با خودم فکر میکردم وقتی اولین بار بر بارگاه کوروش بودم بی اراده تعظیم کنم. وقتی رسیدن کمی شلوغ بود و روم نمیشد تعظیمی طولانی داشته باشم واما انجامش دادم.

سعدی و حافظ،اشعار های زیبایی دارند ،دوستشان دارم، دوست داشتم در توییتر اسپیس شب شعر میزدیم و میخوندیم ،خب تا یه جایی ادامه دار شد ولی بعد مدیر اسپیس دیگه ادامه نداد ، اسپیس نمیزد و من هم میزدم ولی چون شهرت نداشتم ....منم بیخیال شدم

اکثر تنها بودم حوصله هم زیاد ندارم،دلم میخواست و نشد.


اخلاقبزرگاندانشمندانعلماادیسون
Hi im Sociologist
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید