ویرگول
ورودثبت نام
MAHYAR AP
MAHYAR AP
خواندن ۲ دقیقه·۴ سال پیش

اخرش فیلم ترسناک ببینیم یا نه ؟!

سلام

من هیار صالحی یا همون mahyar ap هستم

امروز میخوام به شما بگم که ایا فیلم سینمایی ترسناک ببینیم یا خیر ؟!

این سوال خیلی از افراد هست

پس با من همراه باشید

فیلم های ترسناک معمولا محدودیت سنی ندارند

پس یعنی برای هر فردی هر فیلم ترسناکی مناسبه ؟

فیلم های ترسناک همیشه خوب نیستند و همیشه هم بد نیستند

اما من پیشنهاد میکنم فیلم ترسناک ببینید زیرا فیلم ترسناک هیجان بدن را تنظیم میکند

اما راهکار هایی برای مقابله با ترس و وحشت بعد از ان هم به شما ارائه میکنم

دوستان تاکید میکنم اینکه در هر سنی فیلم ترسناک نیازه فقط پیشنهاد منه ! شما حتما نباید از پیشنهاد من پیروی کنید

1- کمدی

بعد از فیلم های ترسناک فیلم های کمدی ببینید

تجربه خود من و اطرافیانم و علم ثابت کرده که اگر بعد از فیلم های ترسناک یک فیلم کمدی اماده کنید و ببینید اثر فیلم ترسناک پاک میشود

اما فیلم ترسناک سلامتی شما را تا حدی فراهم میسازد

2- فقط ترسناک ؟؟ هرگز

هیچوقت فیلم هایی که فقط جنبه ترسناک دارند نبینید

فیلم هایی از تلفیق ترسناک با :

کمدی

درام

اکشن

فانتزی

ببینید . این کار را خودم هم انجام میدم

3- لجندری کمپانی محبوب من !

لجندری فیلم های ترسناک خوبی با تلفیقاتی که گفتم ساخته

مثل:

گودزیلا

کونگ

و بسیاری از فیلم های دیگه

اگه به پست :

لجندری کمپانی محبوب من !

یک سری بزنید من چند تا از اونها رو معرفی کردم !

فیلم هایی مثل فیلم های :

انابل

وان ( one )

انابل 2

اره

احضار

حلقه

که تک ژانر هستند و فقط ترسناک هستند نََبینید

نظر شما چیه ؟؟

حالا به نظر شما چه راهکاری برای نترسیدن از فیلم ترسناک وجود داره ؟؟






فیلم ترسناکmahyar apایا فیلم ترسناک ببینیمچرا فیلم ترسناک ببینیمدلیل مشاهده فیلم ترسناک
آموزش گرافیک ُ، طراحی وب ، برنامه نویسی و ... البته مطالب مفید و نرم افزارم دارم
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید