ویرگول
ورودثبت نام
♡ ...
♡ ...
خواندن ۱ دقیقه·۴ سال پیش

جنگ تصوری ?

سلام :)
خب بدون اتلاف وقت بریم سر جنگ :)


اَاَاَاَاَاَ نیگا چقدر آدم اومده پست منو ببینه!

قیافه من بعد از دیدن این همه آدم ?

مطمئنا قیافه شما الان ????‍♀️

نه نه نه ، توروخدا نرید آدم میشم یه لحظه واسید ?

من بعد از اینکه شما موندید ?

اینم شاید دوباره شما باشید الان ?

نه نه یه دیقم واسید ، الان دیگه واقعا شروع میکنم ?



چند دیقه قبل ?

چی شده؟!؟!

عزیزم الان تو ده ساعته خوابی بعد میپرسی چی شده؟!

ها؟! 10 ساعتـــــــــــــــــــــ؟!

باید خودمو بکشم ، چرا منو بیدار نکردید؟ من امتحان دارم فردا ?

حالا باید تا شب عین .... بخونم ?

ولی قبلش باید یکم تفریح کنم ، یه دیقه واسا

اول چنتا سلفی ، بگو سیـــــــــــــــــــــــــب ?

کسی هات داگ میل نداره؟! ?

چقدر بدمزه بود ??

تو الان مثلا میخوای درس بخونی؟! ?

توروخدا یه فرصت بده الان میرم ???

باشه برو ببینم چه میکنی ?

باید تا 12 درس بخونم ??

بعد از ساعت 10 :

وای مخم سوت کشید برم شام بخورم بیام ??

اوه عجب شامی! ?

بعد از شام ??‍♀️

حالا بذار بخوابم فردا پامیشم بقیشو میخونم ?

روز بعد :

سرویس اومد : بـــــــــــــــــــــــــــــوق ?

اَی خِدا خواب موندم ??

خب پیش به سوی امتحان ??‍♂️??‍♂️

(این درمورد ما صدق نمیکنه ?)
ما از این کارا میکنیم بعد امتحان ?????

دلدارُم بیا
دلدارُم بیا

وقتی جک میگم دوستام نمیخندن ?

بعدش ??

همه دوستام
همه دوستام
من
من

بعد امتحان وقتی نمره هامونو میبینیم ??

خانم توروخدا نمره بدین ?

خانم توروخدا ???

معلممون : بچه برو ببینم دارم چیکار میکنم ?

یکی کمکم کنـــــــــــــــــــــــه
یکی کمکم کنـــــــــــــــــــــــه

والدین عزیز و گرامی پس از شنیدن نمره های درخشان ?



خب تموم شد ?
امیدوارم حداقل اگه نخندیدید یه لبخند کوچیکی روی لبتون اومده باشه

راستی این جنگ و از رو دست این دوستان عزیز برداشتم (معذرت????‍♀️)

https://virgool.io/@Assss/%D8%AC%D9%86%DA%AF-%D8%AA%D8%B5%D9%88%DB%8C%D8%B1%DB%8C-oz0b15vhtohf



https://virgool.io/@Masih370/%D8%AC%D9%86%DA%AF-%D8%AA%D8%B5%D9%88%DB%8C%D8%B1%DB%8C-thg7m4s8e8my



یا علی :)

حال خوبتو با من تقسیم کنمسابقه دست اندازطنزجنگ تصویری
فِی الواقِع ، خُداوَند اِندِ رِفاقَت اَستـ♡
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید