ویرگول
ورودثبت نام
ملینا نامور
ملینا نامور
خواندن ۱ دقیقه·۱۰ ماه پیش

هدف?✨

سلام امشب میخوام بهتون معنی واقعی هدف رو بگم. می‌دونید هدف یعنی چی؟
هدف یعنی با تمام جون برای چیزی که می‌خوای می‌جنگی و برات نظر دیگران مهم نیست. هدف یعنی تو هرروز نشونه‌هاش رو ببینی، ببینی که داری هرروز به هدفت نزدیک میشی. تلاش کنی تلاش تلاش تلاش وبازم تلاش؛ تلاش تا رسیدن بهش. اگه هرچقدرم بدی چشماتو ببندی و تلاش کنی تا خوب بشی
هدف یعنی به مسخره کردن بعضیا گوش ندی فقط حرف حرف خودت باشه. وتا اخر رسیدن به هدفت حرفت عوض نشه. و من برای تک تک شماها از این هدفا آرزو می‌کنم. من ارزو میکنم چون از توانایی های شما خبر ندارم . فقط امیدوارم فرق هدف و ارزو رو بدونید هدف یعنی چیزی که واقعی هست و تو انجامش میدی چون می‌تونی آرزو یعنی چیزی که شاید حتی واقعی نباشه وتو فقط خیالش رو داری و هیچ تلاشی براش نمی‌کنی پس من امیدوارم نه ارزو میکنم که تک تکتون پر از این هدفا بشید ✨️??

تلاش تلاشهدفملینامدیادلنوشتهارزو
دنبال یک دلیل برای پرواز بگرد حتی اگه هزار دلیل برای سقوط باشه??
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید