ویرگول
ورودثبت نام
Milo
Milo
خواندن ۱ دقیقه·۶ ماه پیش

پست 1

میخوام شروع کنم از لینوکس بنویسم از اول میرم جلو و سعی میکنم پست ها طولانی نشه چون به نظرم خارج از حوصله اس.

خب بخوام خیلی خلاصه بگم لینوکس یه نوع سیستم عامله نسخه های مختلفی داره مثل ویندوز که نسخه های متنفاوتی داره اما یه کم تفاوت دارن که فعلا نیازی نیست بهش پرداخته بشه، از دید خیلی ها زیاد یوزر فرندلی نیست دلیلشم اینه ک از ابتدا اصلا با این هدف ساخته نشده ولی بعد یه مدت کار کردن با این سیستم عامل قطعا عاشقش میشی . این رو هم بگم هم ویندوز هم لینوکس قدرتمند هستن و من دلیلی نمیبینم این دو سیسیتم عامل و با هم مقایسه کنم چون تو خیلی از سایت ها این کار انجام شده.

سعی میکنم روزی یه پست بذارم و شروع کنم به آموزش دادن امیدوارم به کار همه بیاد. تا اینجا کافیه بقیش بمونه برای پست بعدی.

لینوکسشبکهاوبونتوزورینمهاجرت به لینوکس
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید