ویرگول
ورودثبت نام
محسن مرتضوی (mohsen.mortezavi)
محسن مرتضوی (mohsen.mortezavi)
خواندن ۱ دقیقه·۳ سال پیش

کوچینگ و خودشناسی

چرا خودشناسی با کوچینگ؟؟؟؟

کوچینگ و تصمیمات بهتر
کوچینگ و تصمیمات بهتر


قبل از اینکه با کوچینگ آشنا بشم و اطلاعی ازش داشته باشم درصدد این بودم

بهتر خودمو بشناسم چون معـــــــتقدم هرچقدر بیشتر و بهتر خودتو بشناسی و از قابلیت های خودت

آگاهی بدست بیاوری میتوانی

تصمیمات بهتری در شرایط مختلف و بخصوص حساس و مهم زندگی بگیری .

تصمـــــــــیماتی ک می توانند ترو را به دنیای جدید ببرند و با باز کردن درهای جدید افق زیباتری

را با دید بهتری نظاره کنی و لذت بری

و جالب برای من این هست، ابزاری که در پست های قبلی نوشتم من بصورت ناخودگاه داشتم و در تصمیماتم بکار میگرفتم اما آگاهی و اطلاعی ازشون نداشتم و الان که میدونم سعی در تقویت بیشتر

آن ابزارها و البته ابزار های دیگری که در کوچینگ بکار گرفته می شود و در پست های بعد براتون مینویسم هستم .

از زمانی که دانش من نسبت به کوچینگ بیشتر شد علاوه بر اینکه تصمیم گیری بهتری با کار بستن گوش شنوا

از طریق شنیدن شرایط و میحط اطرافم بدست اوردم حال دلم و هوای دلم آرام تر شده است

شفافیت و روشنای مسیر
شفافیت و روشنای مسیر


کوچینگ برای من مثل آبی روی آتش درونم بود که نمی دانستم از خودم و از این دنیا چی میخوام

و دقیقا مسیر زندگی من به چه صورت هست و

با یادگیری مهارت کوچینگ مسیر برام شفاف تر شده است

هر چقدر بیشتر به سمت یادگیری کوچینگ می روم ، چراغ های که در بالای سر من هستن بیشتر تک به تک روشن می شوند .


تصمیم گیریمهارت کوچینگشفافیتمسیر زندگی
استراتژیست فروش و بازارسازی بیزینس کوچ مدیریت و سیستم سازی
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید