درواقع draw call دستوری برای رسم یک Mesh است که توسط CPU فراخوانی و توسط GPU دریافت می شود.
وقتی قراره چیزی رندر بشه اول از کانال پردازش CPU میگذره و CPU سعی میکنه هرچندتاش رو که میتونه جمع کنه و بصورت یکجا بفرسته به GPU که به این عمل Batch میگن.
به بیان ساده تر به گروهی از draw call ها Batching میگن.
در تصویر بالا همون طور که میبینید سه تا آبجکته
Batches : 1
Saved by batching : 2
تعداد Batch هامون 3 تا هست ولی چون متریال هاشون یکی هست 1 Batch حساب میشه
اگر متریال هاشون یکسان نباشه میشه 3 تا Batch
این مطلب برای تازه کار ها بود
در پست های بعدی شیوه محاسبه Batch ها و static/dynamic batching رو میگم.