ویرگول
ورودثبت نام
Nahid Moradi
Nahid Moradi
خواندن ۱ دقیقه·۳ سال پیش

پریودی و بی‌حالی :(

حسش نیست :(

میخوام انجام بدمااا، میدونم چی میخواد ولی واقعا حسش نیست.

انگار مغزم قفله :/

افسانه ؟! پریسا ؟! چه جوری بهش بگم آخه.

نه اونقدر حالم بده که برم خونه استراحت کنم نه اونقدر اوکیم که الان بتونم این تسک رو انجام بدم :((

میدونم چیه، چی به چیه ولی الان واقعا حس این کار نیست.

اه! لعنت به پریودی.

چه جوری بهش بگم ؟!

البته گفتم یکم کسالت دارما ولی نمیدونم متوجه شد یا نه :(

اینا یه بخشی از مکالمه من با همکارای قشنگم افسانه و پریسا بود، تو روزی که پریود بودم و یه تسک مهم رو باید انجام میدادم. واقعا هنوزم که هنوزه برام سواله چه جوری باید به مدیر آقا گفت پریودی رو ؟!

چه جوری باید بگم که من روز اول پریودی فقط حال ندارم، نه عصبانی‌ام و نه ناراحت، نه نیازی به خونه رفتن دارم نه مسکن و استراحت. فقط حال ندارم و حس انجام یه سری از کارها و تسک‌ها تو اون روز نیست واقعا :(

چه خووب میشد اگه وقتی یه خانومی صریح و واضح تو محل کارش به همکارش و مدیرش میگه پریودم، کسی به چشم بد نبینه. کسی فکر نکنه که عصبانیه و هزار تا باور مزخرف دیگه.

خیلی بده که هنوزم که هنوزه حرف زدن از پریودی تابوعه.

البته که من همیشه به همکارای آقا، واضح و شفاف میگم که ممنونم از احوال پرسی‌تون ولی مریض نیستم، فقط پریودم :)

ولی خوب در برابر مدیرم به گفتن کسالت دارم، امروز یکم حال ندارم. این کار با عرض معذرت امروز تموم نمیشه ولی فردا تمومش می‌کنم حتما و … سعی میکنم بگم پریودم. حالا نمیدونم دقیقا برداشت ایشون چیه و چقدر متوجه حرف و منظور من شدن. ولی خوب متاسفانه این مساله کاملا بدیهی هنوزم برام چالشه و همیشه تو کارم باهاش کلنجار میرم.

به نظر شما چه جوری میشه تو محل کار از پریودی گفت ؟!

پریودیperiodخستگیپریودی تو محل کار
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید