ویرگول
ورودثبت نام
نامـیرا
نامـیرا
خواندن ۱ دقیقه·۶ ماه پیش

چالش - روز یازدهم تا سیزدهم

بالاخره بعد از وقفه ای طولانی...


خب... سوال اصلی این بود

روز یازدهم : درباره خواهر و برادرتان صحبت کنید

و ما تغییرش دادیم به :

روز یازدهم : اگه 24 ساعت نامرئی بودید چه کار هایی انجام میدادید

خب... خیلی کار ها بود که انجامشون میدادم! شاید نصف کار هایی که انجام میدادم غیرقانونی بود... ولی خب!

کتاب های مورد علاقم و اونایی که دوست دارم بخونم رو از یه کتابفروشی کش میرفتم، شهرکتاب نزدیک خونه مون رو خالی میکردم، مقدار خیلی زیادی خوراکی از مغازه ها کش میرفتم، نصفه شب توی خیابون قدم میزدم (چون نامرئی بودم نگرانی امنیت هم نداشتم.)

اینا کار هایی بودن که اگه به مدت 24 ساعت نامرئی بودن انجام میدادم...!




روز دوازدهم : سریال تلویزیونی مورد علاقه

اگه منظور از سریال تلویزیونی سریالیه که از صدا سیما پخش شده خب سریالی نبوده مورد علاقم بوده باشه. اما اگه بخوام سریال های مورد علاقم رو بگم... راستش زیاد سریال نمیبینم. چند وقته سریال دیدن رو شروع کردم. اما چند سال پیش سریال فقط قتل های این ساختمان رو دیده بودم و خب خیلی برام جالب بود و کلا قشنگ بود!




روز سیزدهم : کتاب مورد علاقه

کتاب... خیلی سخته بخوام بگم چه کتابی مورد علاقم بوده...

شمال ناکجا، قصر آبی، بادام، 5 فوت فاصله، هر دو در نهایت میمیرند، وقتی به من میرسی، کتابخانه نیمه شب، انجمن شاعران مرده

این کتابا رو واقعا دوست شون داشتم. بعضیاشونو شده حتی چند بار خوندم

چالشنوشتن30 روزنامرئیکتاب
"شبی شاید رها کردم جهان پر اضطرابم را...!"
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید