ویرگول
ورودثبت نام
ناشناس
ناشناس
خواندن ۱ دقیقه·۵ سال پیش

درد ما را نیست درمان الغیاث

بهم میگه درد برای آدمیه دیگه ؛ آدمی که هیچ دردی نداشته باشه از کجا میفهمه که مرده است یا زنده !

میگه اصلا تو همه فیلما هم هرکی میخواد بفهمه بیداره یا زنده است به خودش یک چک محکم میزنه اگه دردش اومد یعنی هنوز زنده است .

مغز فلسفه باف عجیبی داره ! به نظرم یه موجود جدی و خلاقی تو کله اش نشسته و تند تند برای هر چیزی فلسفه بافی میکنه !

دستشو میگیرم و میبوسم و میذارم رو قلبم میگم ؛ دستت اینجا باشه اگه از تپش وایساد زودی بفهمیش !

میزنه رو سینم میگه ، وای نمیسته ! من همه چیز رو میدونم ! باور کن !

بعد شروع میکنه به حافظ خوندن ،

درد ما را نیست درمان الغیاث ،

هجر ما را نیست پایان الغیاث

در بهای بوسه ای جانی طلب

میکنند این دلستانان الغیاث

میگم روز جهانی بوسه بودا ؛ بوسم میکنه میگه پس مبارک باشه !

حالا دارم با خودم فکر میکنم ، که همه چیز چقدر ساده شکل میگیره ...

و فکر میکنم که بوسه شکل ساده شده ی عشقه !



باید مینوشتم و که خونده بشم ؛ همه جا میشناختنم ! خواستم ناشناس بمونم
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید