ویرگول
ورودثبت نام
*نیالا*
*نیالا*
خواندن ۱ دقیقه·۲ سال پیش

ابتذال

به گوشم خورده بود اما خیلی روش نمی موندم که بخوام دقیق بفهم چیه اما امروز که تو لایو آقای شاهین کلانتری شنیدم فهمیدم چه کلمه ی پرمعنایی هست .

ابتذال میشه گفت وقت گذاشتن برای هرچیزی که اصلا ارزش نداره ،یا بهتر بگم هیچ فایده ای نداره .

مثل چی ؟

اخبار و حواشی داغ روزهازندگی بدون اخبار و حواشی نمیشه یعنی وجود این ها تو زندگی خیلی ملموس اما این ماهستیم که انتخاب می کنیم دنبال این جریان باشیم.

تاقبل از امروز فکر میکردم اینکه از اخبار و حواشی روزها نمیگم یعنی تا حدودی بی خیالم و شایدم سرخوش که تو فکر کارهای خودم هستم شاید با این فکر که اگر استوری یا عکس غیر از سوژه ی داغ روز بذارم متهم میشم به تو باغ نبودن و بی خیال بودن نسبت به جامعه یا کشورم .

اما بعد از لایو امروز از شنیدن اینکه آدم میتونه انتخاب کنه دنبال رو باشه یا نباشه خوشحال شدم ،خوشحال شدم وقتی شنیدم که نیازی نیست هرروز درمورد حواشی های ‌‌‌‌‌داغ اون روز متخصصانه نظر داد و این دلیلی برای نوشتن باشه .

به نظرم تو زندگی چیزهای زیاد دیگه ای هم هستند که مهم باشند .اینکه فلان خواننده قراره یه آهنگی رو نخونه به ما ضرری نمیرسونه درسته بد و بیراه میگیم رگ غیرتمون به قول شاهین کلانتری باد می کنه که آی مردم این خواننده رو باش وطنش رو فروخت اما بازهم آهنگ هاشو گوش میدیم چون با آهنگ هاش خاطره داریم چون آهنگ هاشو دوست داریم و این ربطی به خودش نداره .


چون آدم ها قرار نیست پراز نقاط خوب باشن آدم های خوب هم به اندازه، نقاط تاریک و سیاه دارن .


برای چیزهایی که ارزش ندارن ،چیزهایی که هیچ تغییری به زندگی ما نمیدن وقت نذاریم .


ابتذالحواشینویسندگی
داستانش مفصله اما اگر بخوام از اول بگم اینه :معماری خوندم ولی بعدش وارد دنیای گرافیک و تولید محتوا شدم حالا دیدم میخوام هم بنویسم هم خلق کنم اما نه یه ساختمون شاید یه کاراکتر ،شاید رنگ بیشتر
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید