ویرگول
ورودثبت نام
*نیالا*
*نیالا*
خواندن ۱ دقیقه·۳ سال پیش

اونیکه سخت تره ...

میدونی برای ما خیلی راحته که حرف بزنیم ،کلا همه چیز تو حرف آسونه مثلا تغییر کن ،مهاجرت کن ،لاغر شو اینا تمامش به حرف خیلی خیلی آسونه آدم میتونه روزانه هزاران حرف بزنه اما فایده ی کار چیه ؟

فقط کلمه ها از دهن ما بیرون میان که ازبین برند ؟

ولی به نظرم چیزی که حرف رو عمیق تر می کنه عمله یعنی اگر مثلا گفتی من تا فلان روز وزنمو کم می کنم نگیری منتظر بشینی روی صندلی درحالی که داری پفک میخوری به انتظار نشستی که لاغر بشی .

گمونم ما آدم ها منتظر یه امداد غیبی یه معجزه ایم وگرنه نمی تونستیم صرفا حرف بزنیم و صبر کنیم .

حتی من میگم گاهی اوقات بی خیال حرف شو تنها بهش عمل کن ،تنها اقدام کن نیازی نیست بگی فلان کارو می کنم ،به جای این جمله یه قدم کوچیکم شده بردار .

اصلا مهم نیست چقدر اون قدم بزرگه کوچیکه تاثیر گذار مهم اون حرکت و اقدام تو برای کاریه که میخوای انجام بدی .

و این اعتراف می کنم سخته آسون نیست عمل کردن همیشه ده برابر سخت تر از حرف زدنه اما با عمل کردنه که آدم حسابی تر میشی ،جذاب تر به نظر میای و هیچ کس فکر نمی کنه داری دروغ میگی چون با عمل نشون میدی نه حرف .

عملحرفحرکت کنانگیزشی
داستانش مفصله اما اگر بخوام از اول بگم اینه :معماری خوندم ولی بعدش وارد دنیای گرافیک و تولید محتوا شدم حالا دیدم میخوام هم بنویسم هم خلق کنم اما نه یه ساختمون شاید یه کاراکتر ،شاید رنگ بیشتر
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید