ویرگول
ورودثبت نام
*نیالا*
*نیالا*
خواندن ۱ دقیقه·۲ سال پیش

باور تو، درون توست.

حین یه کلاسی که به تازگی شروع شده بود این جمله شکل گرفت که نوشتم :

باور یه چیزیه که از درونت میاد .

میدونی باور مهم ترین چیزی هست که تو همیشه با خودت همراه داری .اصلی ترین چیز که به تو اجازه ی انتخاب اتفاق هارو میده .

اگر باورت این باشه که از پس کارها برنمیای آیا انتخابت میتونه پذیرفتن یه شغل جدید باشه ؟

مطمئنن نه .

اونقدر اون باور میتونه عمیق باشه که تو حاضر نیستی اصلا قدم تو راه جدید بذاری .

باور چیزیه که میتونه به تو این اختیار رو بده که تو امید رو انتخاب کنی یا نکنی .

باور میتونه عمیق ترین شکل درونی تو رو نشون بده .تو میتونی یه چیزیو دوست داشته باشی اما وقتی به اون باور نداشته باشی انگار فایده ای نداره .

میدونی این باور منه که باعث شده بیام اینجا و بنویسم حتی از معمولی ترین چیزهایی که روزانه برام اتفاق میوفته .

چون تو باور من میگه من میتونم یه روزی به اون هدف بزرگی که دارم برسم چون علاوه بر علاقه ی قلبی من یه باوری تو وجودم هست که نمیذاره خاموش باشم .

میخوام بگم باور مهم ترین چیزی هست که تو رو شکل میده یا بهتر بگم میسازه .

با خودت خلوت کن ببین چیزهایی که دوست داری و هدفته توی باورت هم هست یا نه ؟

چون وقتی باور داشته باشی قدم های تو محکمِ.

چون وقتی باور داشته باشی به خودت اطمینان داری .

چون وقتی باور داشته به خودت از هیچ چیز جدیدی نمیترسی .

وقتی به خودت باور داشته باشی با آغوش باز به دنبال شکست میری چون میدونی بعد از شکست یادگیری هست .

وقتی به خودت باور داشته باشی یک نیرویی از اعماق وجودت داری چیزی مثل یه شمشیر نشکن برای یک جنگجو درست وسط جنگ .

باورتو خوب بساز .برای جنگ زندگی بهش نیاز داری.

باورباورتودرون تومحتوانویسنویسندگی
داستانش مفصله اما اگر بخوام از اول بگم اینه :معماری خوندم ولی بعدش وارد دنیای گرافیک و تولید محتوا شدم حالا دیدم میخوام هم بنویسم هم خلق کنم اما نه یه ساختمون شاید یه کاراکتر ،شاید رنگ بیشتر
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید