ویرگول
ورودثبت نام
*نیالا*
*نیالا*
خواندن ۱ دقیقه·۲ سال پیش

به ارزش ارزش بده

انقدر سر چیزای الکی حرص نخور .


این جمله ای که بالغ بر چندبار در طول روز باخودم میگم و یادم میوفته اون مسئله اونقدرام مهم نیست که دارم ذهنمو درگیرش می کنم .

میدونی از اول هم همین بودم آدم حساس و جزییات بین اونقدر که هرکسی اومد گفت :ای بابا فلانی تو خیلی دیگه حساسی .

انوقته که وروجک درونم یه نگاه چپ بهش میندازه و میگه همینه که هست .

اما میدونی قبولش دارم که بخشی از اون بخشی از شخصیت منه اما بخش دیگه اش باعث هدر رفتن عمرم میشه .

چرا فلانی اینو گفت چرا اون نیومد چرا اون آدم اینو گفت ؟

به نظرم اهمیت دادن زیاد به اینکه آدم ها چی میگن چی کار می کنن از آدم چیزی میسازه که فقط منتظره .

منتطره تایید ،منتظر پیدا شدن راه .

برای همینه این روزا بیشتر به خودم میگم انقدر حساس نباش تو دنیای الان جواب نیست .

میگم انقدر حساس نباش که خودت اذیت میشی ولی با دقت باش که بدونی کجاها اهمیتت رو خرج کنی .

میگم که تو قدرت اینو داری که از شروع روزت انتخاب کنی چه چیزی رو تو زاویه دوربین اهمیتت قرار بدی .

میگم جوری انتخاب کن که اتفاقای مهم زندگیت رو اهمیت بدی .

به خودم میگم وقتشه نگاهت از روی چیزای بی ارزش بره روی چیزایی با ارزش .

شاید اینجوری همه چی عوض شد .

ارزشآدم حساسآدم منتظرهآدم‌ها کاراتفاقای مهم
داستانش مفصله اما اگر بخوام از اول بگم اینه :معماری خوندم ولی بعدش وارد دنیای گرافیک و تولید محتوا شدم حالا دیدم میخوام هم بنویسم هم خلق کنم اما نه یه ساختمون شاید یه کاراکتر ،شاید رنگ بیشتر
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید