ویرگول
ورودثبت نام
*نیالا*
*نیالا*
خواندن ۱ دقیقه·۲ سال پیش

خودت باش




شاید اکثر ماها این جمله رو خیلی شنیده باشیم روی عنوان کتاب یا تو صبحت هامون که اینو میگن :خودت باش .

اما شاید خیلی به معنی اون دقت نکرده باشیم یعنی اصلا با خودمون بگیم خوب یعنی چی خودت باش ما خودمون هستیم دیگه .

اما من امروز با دیدن لایو صبحگاهی دید جدیدی به این جمله پیدا کردم و اتفاقا خیلی بیشتر ازش خوشم اومده .

اما من امروز با دیدن لایو صبحگاهی دید جدیدی به این جمله پیدا کردم و اتفاقا خیلی بیشتر ازش خوشم اومده .

این جمله ی خودت باش به معنی اینکه ریسک پذیر باش و چیزی رو ارائه بده که مال خودته حتی با وجود تفاوت ها ،یعنی اگر چیزی رو میخوای ارائه بدی دنبال مشابه نگرد ‌،یعنی اگر چیزی رو میخوای ارائه بدی دنبال مشابه نگرد.

میدونی معمولا همه همین طورهستیم یه کاری رو انجام میدیم که شاید شبیه هیچ کس نباشه بعد ترس برمون میداره که اا نکنه اشتباه باشه نکنه چون من شبیه بقیه نیستم درست نباشه ،من فکر می کنم این تفکر از مدرسه میاد چون تو مدرسه همه چی تحت یه فرمول بوده و درست و غلطی اون با فرمول سنجیده میشده .

پس حالا هم دنبال یه فرمولیم که بگه مدلی که ماهستیم درسته ،اما میخوام بگم فرمولی درکار نیست و اصلا زندگی با فرمول خاصی پیش نمیره ممکنه هرکسی یه شیوه داشته باشه برای اون یکی با فرمول پیش بره یکی با دارو هرکس شیوه ی خودشو داره .

حالا این جمله هم همینو میخواد بگه تو وقتی میتونی خودت باشی که کار خودت رو انجام بدی و نخوای مثل بقیه باشی این هم میتونه باعث رشد تو بشه و هم شخصیت تو رو شکل میده .

برای اینکه خودت باشی لازمه افکار ،ایده هات و حرفات رو با یک بسته بندی مناسب به بقیه ارائه بدی قرار نیست طوری که بقیه راه میرن توهم راه بری . ‌

خودت باشریسک کنتمایزرشدشخصیت
داستانش مفصله اما اگر بخوام از اول بگم اینه :معماری خوندم ولی بعدش وارد دنیای گرافیک و تولید محتوا شدم حالا دیدم میخوام هم بنویسم هم خلق کنم اما نه یه ساختمون شاید یه کاراکتر ،شاید رنگ بیشتر
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید