ویرگول
ورودثبت نام
*نیالا*
*نیالا*
خواندن ۱ دقیقه·۴ سال پیش

دنیای موازی


نمیدونم تا حالا درمورد دنیای موازی خوندین چیزی یا فیلمی درموردش دیدین یانه

من بعد دیدن یه سریال کره ای بیشتر درموردش کنجکاو شدم و خیلی دلم خواست همچین چیزی

واقعا بود و راه دسترسی هم داشت ...

تصور اینکه درست مثل من جای دیگه ،دنیای دیگه هست راه میره و غذا میخوره اما میتونه یک شخصیت متفاوت داشته باشه ...

میتونه یک شخصیت فوق العاده بد باشه ...حتی یه دزد یه قاتل ...

و حتی میتونه آدم خوبی باشه ...

اما واقعا این پدیده ی جالبی میتونه باشه اینکه همزمان دو جهان تو دوتا خط موازی درحال جریان باشن

وقتی مامانمو از دست دادم بعد چند روز بعد یهو یاد همین قضیه افتادم

به دنیای موازی ...

راستش دلم میخواست از یه طریقی برم اون دنیای موازی ...بعد بشینم دنبال رهگذرا ...

انقدر بشینم و ببینم تا یکی شبیه مامانمو ببینم ...

و با اینکه میدونم مطمئنن منو نمی شناسه اما من کار خودمو بکنم و برم محکم بغلش کنم و بوشو وارد ریه هام بکنم ....

ولی الان به این فکر می کنم اگر تو خیابون یا جای دیگه یکیو درست شبیه مامانم ببینم چه حسی پیدا می کنم

یه کم که فکر کردم دیدم یه جورایی ترسناکه ...

شاید دیدن کسایی که شبیه به عزیزامون هستن و متعلق به ما نیستن و ما هیچ مالکیتی روی اون ها نداریم ترسناکه ...

چون ما فکر می کنیم مالک حقیقی و اصلی عزیزامون ما هستیم نه آدمای غریبه

سیده نیالا موسوی زادهدنیای موازینویسندگیسوگ
داستانش مفصله اما اگر بخوام از اول بگم اینه :معماری خوندم ولی بعدش وارد دنیای گرافیک و تولید محتوا شدم حالا دیدم میخوام هم بنویسم هم خلق کنم اما نه یه ساختمون شاید یه کاراکتر ،شاید رنگ بیشتر
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید