ویرگول
ورودثبت نام
*نیالا*
*نیالا*
خواندن ۱ دقیقه·۳ سال پیش

معجزه

این کلمه رو خیلی دوست دارم و بهش باور دارم اما نه اینکه فکر کنم معجزه ها باید اونقدر بزرگ باشن تا کل دنیا باخبر بشن .

اصلا اینطوری نیست تو زندگی تک تک ماها هزاران معجزه وجود داره که گاهی اصلا روحمونم از وجودشون خبر نداره.اما هستن خوبی معجزه ها اینکه هستند فرار نمی کنن حتی اگر اونارو نبینی.

معجزه ها میتونن نقش پررنگی تو زندگی ماها داشته باشن اگر بخوایم اونارو ببینیم یعنی اصلا یه عینکی بزنیم که مخصوص معجزه یاب باشه انوقت میبینیم چقدر زندگی مون پراز معجزه های ریز و درشته که اصلا توقع نداشتیم .

معجزه ها میتونن در عین کوچیکی با اهمیت باشند میتونن در عین کوچیکی مسیر ما و زندگی مارو روشن کنند.

همین هرسال بهار میشه و همه چی دوباره زنده میشه خودش یه معجزه است ،یا برای اون آدم که سال ها منتظر بچه است اون نوزاد خودش یه معجزه است .

یا آدمی که توسط آدم دلخواهش پیدا میشه اون پیدا شدنه براش یه معجزه است .اصلا به طرز قشنگی خود زندگی یه معجزه است یه معجزه ی خیلی بزرگ

معجزهشور زندگینوبسندگی
داستانش مفصله اما اگر بخوام از اول بگم اینه :معماری خوندم ولی بعدش وارد دنیای گرافیک و تولید محتوا شدم حالا دیدم میخوام هم بنویسم هم خلق کنم اما نه یه ساختمون شاید یه کاراکتر ،شاید رنگ بیشتر
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید