ویرگول
ورودثبت نام
*نیالا*
*نیالا*
خواندن ۱ دقیقه·۲ سال پیش

چیزی باش که میخوای

تو زندگی از همه چیز بیشتر دوست داری چه موضوعی رو یاد بگیری؟

این جمله ای بود که بعد از لایو صبحگاهی آقای شاهین کلانتری من رو به فکر واداشت ،شاید قبل از این سوال به خیال خودم میدونم چه چیزی رو میخوام اما بعد از این پرسش فهمیدم نه اینکه کاملا ندونم اما شاید وقتشه نظمی به مغزم بدم .

شاید لازم باشه هرروز صبح از خودمون بپرسیم من قراره تو زندگی چی یاد بگیرم ؟چی میخوام یاد بگیرم .

و اون موقع من فکر می کنم نه تنها تو نوشتن راحت تر و روون تر میشیم بلکه این مسیر هموار تر و روشن تر میشه وقتی بدونیم اینبار به جای گیج شدن و نگاه کردن های بی هدف به قفسه های کتاب ، حساس تر عمل می کنیم و با دیدن نیاز و یادگیری مون کتاب مورد نظر رو بدون شک و مکثی برمی داریم .

من فکر می کنم پرسیدن این سوال میتونه خیلی مفید باشه چون حس می کنم این زندگی جایی برای یادگیریه.

ما آدم ها اومدیم تا یاد بگیریم و یاد بدیم .

یادگیریآموزشلایو صبحگاهی
داستانش مفصله اما اگر بخوام از اول بگم اینه :معماری خوندم ولی بعدش وارد دنیای گرافیک و تولید محتوا شدم حالا دیدم میخوام هم بنویسم هم خلق کنم اما نه یه ساختمون شاید یه کاراکتر ،شاید رنگ بیشتر
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید