ویرگول
ورودثبت نام
Nikoo ghasemi
Nikoo ghasemi
خواندن ۱ دقیقه·۴ سال پیش

گربه روانشناس



سلام..من يك گربه هستم..ما گربه ها ذاتا روانشناسيم..البته خوشبختانه صاحب من هم يك روانشناسه..و من انقدر اطراف كتابهاي روانشناسي صاحبم پرسه ميزنم كه همين الان همه شون رو از بَرَم و ميتونم شما رو رواندرماني كنم..هميشه من و همنوعام ميبينيم شما آدمها چقدر زندگي رو سخت ميگيريد،براي همين هست كه اينقدر دچار استرس و اضطراب و حملات پنيك و صدها بيماري جسمي و رواني ديگر ميشويد،تصميم گرفتم سبك زندگيم رو در اختيارتون قرار بدهم تا كمي آروم بگيريد و كمي دنيا رو از نگاه ما گربه ها ببينيد ..پس شما رو دعوت ميكنم كه با سبك زندگي ما گربه ها آشنا شويد.مطمئنم كه تغيير بزرگي در زندگيتان خواهم بود.

روانشناسيسبك زندگيداستانطبيعتنويسندگي
من ارشد روانشناسی بالینی و دانشجوی دکتری تخصصی روانشناسی سلامت هستم
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید