ویرگول
ورودثبت نام
Mohamad Aalipour
Mohamad Aalipour
خواندن ۱ دقیقه·۴ سال پیش

خنده از سر دل

چند سالیه که همه ما مشکلات زیادی رو داریم تحمل میکنیم

همه هم میدونیم چیا هستن دیگه من تکرارشون نمیکنم

توی این دوران احساسات ما همراه با خودمون تغییر کردند

هنوز هم موقعی که با دوستان فامیل و ... حمع میشیم میگیم میخندیم

اما این خنده ها نشونه شاد بودن ماست

این خنده ها از ته دله؟

اگه از ته دل نیست پس ما افسرده ایم؟

خب این خنده ها اکثرا از ته دل نیست و اگر هم باشه مهم نیست

یعنی خندیدم نمیتونه دلیل افسرده بودن یا نبودن باشه

من فکر میکنم که ما توی این سالها ادمهای قوی تری شدیم

زندگی کردن رو یاد گرفتیم و روح قوی در برابر مشکلات داریم

درسته دیگه نمیتونیم مثل قبل بخندیم یا دیگه نمیتونیم خیلی لذت های دیگه رو تجربه کنیم

ولی

ما افسرده نیستیم!

مثل قبل هم نیستیم

دیگه از ته دل نمیخندیم

اما به چیز هایی که بخوان ما رو از زندگی کردن دور کنند از

سر دل

میخندیم، خنده ای که میخواد بگه تو که دیگه هیچی نیستی من بد تر از تو هم گذروندم:)

............................................

*استفاده از فعل جمع زیاد جدی نیست بیشتر دارم درباره خودم حرف میزنم?

*چرا اینقدر کم شد نوشته هام?‍♂️?

*قول میدم سری بعدی بیشتر بنویسم

*دو شنبه قراره راجب lie to me حرف بزنیم برید نگاه کنید که سوال میپرم



smilefunthinkخندهفکر
کتاب خونی که حالا حالا ها باید کتاب بخونه تا کتاب خون حساب بشه
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید