ویرگول
ورودثبت نام
اسکلیوس
اسکلیوس
خواندن ۱ دقیقه·۵ سال پیش

سلام اسکول هستم !

اسکولیوس ا
اسکولیوس ا

سلام من اسکولیوس هستم ، احمق ترین فرشته ای که فکرش رو بکنید اینکه با چه دلیل و منطقی دارم می گم خودم هم نمی دونم لقبیه که بقیه فرشته بهم دادن ماموریتم رفتارشناسی آدم ها بر مبنای میزان اسکلیت اونهاست.

به سختی فارسی یادگرفتم علائم نگراشی هم بلد نیستم ، معنی خیلی چیزها رو نمی فهمم و هدفم از نوشتن این پست ها فقط ارشیو برای خودم هست که دیگه نیاز نباشه اون دنیا با خودم فلش ببرم همین جا تو ویرگول منتشر می کنم تا دسترسیم راحت تر باشه.

پس هدفم خوندن ادم های روی کره زمین نیست.

البته یادم رفت بگم شماها تصور می کنید فرشته یعنی مونث خودتون ، اما من یکی یک فرشته نر هستم.

داستان از اونجایی شروع شد که با فرشته ها دورهمی داشتیم. یکی از اونها یه مدت بود بین ادما زندگی می کرد بعد از اینکه اومد پیش ما فقط سه بار تعمیر شد تا به حالت عادی برگشت.

اون بهم پیشنهاد داد اسکل مدتی برو و پیش ادم ها زندگی بنه

( تو پرانتز بگم که فحش نداد بلکه رفقای صمیمی منو اسکل صدا می کنند )

خلاصه اینکه به سرم زد که واقعا اسکل بشم و برم یه مدت با این ادما زندگی کنم. برای زندگی کردن خوب همین طوری که نمیشد نیاز به یه هویت و چهره مستقل داشتم

فرایند اینطوری بود که باید اول به سرپرست مربوطه درخواستم رو کتبی می دادم و بعد می بردم دبیرخانه و هزار تا مرحله مضخرف دیگه ...

خلاصه با کلی بدبختی برگه ماموریت رو گرفتم به مدت ۱۰ سال بین ادم ها و مراحل ساخت بدنم شروع شد. جووونی داشتم میشدم خودم با خودم خیلی حال می کردم ...

دارم چمدونم رو می بندم که برم

راستی از هویتم نگفتم

مانی چابلوسیان

۲۸ ساله ، سینگل

شغلم هم استارتاپ داریست ، من که هنوز نفهمیدم چی هست. اما خدا به خیرکنه میگن با کلاسه باید ببینم چی میشه

نقطه سر خط . فرت

تمام

تا بعدی ...


#استارتاپ

داستاناستارتاپمستندطنز
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید