ویرگول
ورودثبت نام
jack
jack
خواندن ۱ دقیقه·۱ سال پیش

دلم تنگ شده

دلم تنگ شده. خیلی زوده؟ نمیدونم ولی دلم تنگ شده. دلم تنگ پونه، فتی، اوسیچ، آرمان، علیرضا، سید و ماهان و پور و باقی دراما های بچه های زنجان و تهران شده. اینجا بچه ها کسشرن. همه دائم به فکر NIW و گرین کارتن. دقیقا همون کصخلایی که اون همه کون خودشون رو پاره کردن با مقاله و عدد سازی که فقط فرار کنن حالا دقیقا همونا رسیدن اینور. اون همه آدم اهل زندگی. اون همه آدم جذاب داستان دار. اون همه شخصیت که میتونستی ساعت ها پای داستان زندگیشون بشینی. همه موندن همونجا. دلم واقعا تنگ شده. من آدم این داستان ها بودم. الان اما.

ولی بعضی وقتا این بالا سرد ميشه نوک قله ای میخوای بالاتر ری هی
ولی سردی و دیگه چیزی حس نمیکنی
روی اکس و نیکوتین فقط میگذرونی جا اینکه زندگی کنی
ساعت پنج شده دلم بازم تنگ شده
ولی راه برگشت نیست
چشمام میشن با یه لبخند خیس
دلم تنگ شده



دلم تنگ شدهمهاجرتبوستون
نوشته و عکس و بحث و غیره
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید