ویرگول
ورودثبت نام
پادباز
پادباز
خواندن ۲ دقیقه·۱ سال پیش

هیرولیک



✍پرداخت به سینما، بررسی و به اصطلاح نقد آن موضوع رایجی ست که در بسیاری از رسانه ها طرفداران خود را دارد چه وبلاگ ها و سایت های نقد فیلم و چه آنهایی که در یوتیوب و سایر رسانه های ویدیویی فعالیت دارند و....
پادکست ها نیز از همین قاعده پیروی می کنند و پادکست های سینمایی با کیفیت و خوب زیادی در کست باکس وجود دارد که محوریت کلی آن ها بررسی آثار سینمایی است.
برخی کلی تر یعنی هم به آثار کلاسیک، جدید ،تخیلی علمی و... می پردازند و برخی فیلتر شده تر و تخصصی تر.
امروز می خواهم پادکستی را به شما معرفی کنم که فقط به آثار کمیک و ابرقهرمانی(دنیای دی سی و مارول) می پردازد.ابر قهرمانانی همچون بتمن، مرد آهنی، مرد شنی، اسپایدر من ، کاپیتان آمریکا، سوپرمن و اونجرز و....
پادکستر به بررسی ابر قهرمان های دنیای کمیک( زیست و قصه آن ها و نوع بوجودآمدنشان و شخصی که آن ها را نوشته)می پردازد.به چگونگی باب شدن و معروف شدن این کمیک ها و درکل به هرچیزی درباره این دنیا می پردازد.همچنین اپیزودی درباب مقایسه دی سی و مارول دارد.
پادکست هم بر اساس منابع و هم براساس تحلیل و برداشت شخصی خود پادکستر است و همین هم پادکست را خودمانی و راحتتر برای شنیدن کرده است.من خودم طرفدار مارول/دی سی نیستم و زمانی که پادکست را دیدم فکر نمی کردم اوقات خوشی را بتوانم بگذرانم اما باوجود نافهمی هایم از ابرقهرمان ها و عدم علاقه ام باز هم برایم لذت بخش بود و نسبت به آنچه تصور می کردم داستان برخی ابرقهرمان ها چندان هم تخیلی و غیرواقعی نیامد.پادکست خسته کننده نیست و سیر روایی خوبی دارد و درکل چه به طرفداران کمیک و چه آنهایی که راجع به آن کنجکاوند حتی راجع به چگونگی ازدیاد طرفدارانش حتما پیشنهاد می کنم.
امیدوارم از شنیدنش لذت ببرید✨
https://t.me/podbuzz


پادکستمارولدی سیتخیلیسینما
نوشته های یک شنونده از دنیای پادکست.امید که مفید واقع شود. https://t.me/podbuzz
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید