ویرگول
ورودثبت نام
Leilanazari.ir
Leilanazari.ir
خواندن ۱ دقیقه·۲۲ روز پیش

حکایتی کوتاه در ستایش توجه به جزئیات

در سفر اخیرم به یکی از شهرهای شمالی کشور و با معرفی یکی از دوستان به یک مجموعه تولید کننده محصولات غذایی خانگی که انواع ترشیجات و سبزیجات و مواد اولیه تهیه غذاهای شمالی ... را عرضه می‌کند معرفی شدم.

در ستایش توجه به جزئیات
در ستایش توجه به جزئیات


با ورود به کوچه و بعد منطقه‌ای که این مجموعه تدارک دیده بود، بیش از هر چیزی تمیزی زمین و دیوارها و اثاثه آشپزخانه و فروشگاه و رستوران و حیاط مجموعه جلب توجه می‌کرد. نظم و چینش صحیح مکانها و وسایل در کنار همدیگر مثال زدنی بود و رفتار پرسنل توام با احترام و آرامش.
از فروشگاه خرید کردم، در رستوران ناهار خوردم و از فضای مجموعه عکاسی کردم و لذت بردم.
طعم محصولات تفاوت زیادی با سایر محصولات و غذاهای دیگر مجموعه‌ها و یا رستورانها داشت؟ حقیقتا نه (برای من نه!). وجه تمایز اصلی همانی بود که در بالا گفتم.

آیا این مجموعه را به سایر دوستان و خانواده معرفی می‌کنم؟ قطعا بله.
گاهی برای تعریف یک محصول یا خدمت نیازی به خلاقیت‌ها و نوآوری‌های عجیب و غریب نیست، گاهی تمایزآفرینی بسیار بسیار نزدیکتر از چیزی است که فکرش را می‌کنیم.
به عدم‌تائید چند‌باره‌ی یک فیچر نرم‌افزاری در کارم فکر می‌کنم که علی‌رغم اینکه کار می‌کند ولی آشفتگی‌های مختصرش رد کدری از تجربه را به همراه خواهد داشت.

"اگر سیاستِ بزن و برویی راهکار شروع باشد (که گاهی لازم است!) قطعا توجه مداوم به جزئیات رمز ماندگاری است".

hashtag#طراحی_محصول
hashtag#مدل_کسب_و_کار

طراحی محصولکسب کارعجیب غریبغذاهای شمالی
نظری به دنیای محصولات جدید || دانشجوی دکتری مدیریت IT || مدیرمحصول https://zil.ink/leila.nazari
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید