ویرگول
ورودثبت نام
Rain Man
Rain Man
خواندن ۲ دقیقه·۴ سال پیش

هم نامهروبونه هم آفت جونه

ببین خواهرم اینا چه زندگی مرفهی دارند

اگر با من نیای من اونجا تنهایی چیکار کنم

به اندازه خرید فلان چیز برات اهمیت ندارم؟

تو فقط به خودت فکر میکنی

اگر اون کار رو بکنی دیگه دوست ندارم

چرا من رو به دنیا آوردید من که این زندگی رو نمیخواستم

اگر با من قطع رابطه کنی ، من بدون تو نمیتونم زندگی کنم

تو فلانی رو بیشتر از من دوست داری

تو بین بچه هات فرق میذاری

ازت بدم میاد چون فلان کار رو کردی

چرا دوست داری من رو ناراحت کنی؟

من از صبح تا شب برای شما می رم سر کار

دوستم نداری اگه داشتی فلان کار رو نمی کردی

بخاطر من ...

دنیای احساسات جای غریبی است ، ولی در این دنیا هم معامله وجود دارد در باج گیری عاطفی که معمولا بین آدم های نزدیک (زن و شوهر ، والدین و بچه و...) اتفاق می افتد معامله یکطرفه است چون یکی به نقاط ضعف دیگری پی برده و از آن سوءاستفاده میکند حالا این رابطه میتواند به صورت باج گیری دوباره از طرف مقابل اتفاق بیافتد و یا این که نه ، کاملا یکطرفه باشد تا جایی که طرف مقابل شما هم نامهربون باشه هم آفت جون باشه هم با به دیگران باشه هم قدر نشناس باشه هم دو رو و دورنگ باشه هم زرنگ و سنگدل باشه و غریب دوست و خودی سوز باشه

و شما از همه این چیز ها خبر داشته باشی ولی نتونی کاری کنی آنگاه است که شما در یک باج گیری عاطفی تمام عیار گرفتار شدی .

در اینگونه موارد اشتباه از خود طرف اول و باج دهنده است شاید باورش سخت باشه الان که با همه این تفاسیری که نوشتم چرا پس هنوز دنبالش می روی ؟

ولی در دنیای احساسات منطق، حرف نمی زنه.

این ماییم که این رابطه را ادامه میدهیم و حتی با آهنگ ش میرقصیم و خوشحالی میکنیم ! (شاید باید گریه کرد)

همراه اگر شتاب کند همره تو نيست

دل در کسي مبند که دل بسته تو نيست

چون نبود خويش را ديانت و تقوي

قطع رحم بهتر از مودت قربي

عشقنفرتباج گیریعاطفیباج گیری عاطفی
بدون رفرنس و هر چیزی که به ذهنم میاد
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید