ویرگول
ورودثبت نام
رام
رام
خواندن ۳ دقیقه·۱ سال پیش

سلام آقای دکتر

دکتر جان حالم خوب نیست


الان 7 ساله که دارم قرص میخورم ؛ قرص ضد افسردگی ای نبوده که امتحان نکنم ؛ من افسردگی مقاوم به درمان دارم ؛ به مامانمم درست گفتید وسواس فکری هم دارم , ای دی اچ دی هم حتی دارم

چند روز پیش دو شب پشت سرهم خوابیدم یعنی دوروز بیدار نشدم فقط پا میشدم غذامو میخوردم و دوباره میخوابیدم انگار میخوام انصراف بدم از زندگی انگار تحمل بیداری و پذیرش مسئولیت هاش برام سخته

بیرون نمیرم چی بشه گل بکشم دگزامفتامین رو بخورم یه انگیزه ی شدیدی هم ایجاد بشه شاید برم از خونه بیرون ؛ کارام همش عقب افتاده ؛ اصلا حال ندارم کار کنم نیم ساعت میشینم پاش سریع خسته میشم و تمرکزم بهم میریزه ؛ نمیخوام بگم به پوچی رسیدم انقدر کلیشه ای نه ؛ نمیدونم چطوری بگم .... خسته ام برام مهم نیست پول در بیارم یا نه ؛ برام مهم نیست هرروز پورن ببینم ؛ انگار زدم به سیم اخر

انگیزه صفر ؛ هپینس صفر ؛ شادکامی و احساس رضایت صفر

از خواب که بیدار میشم حس بدی دارم انقدر بد که دوباره یکی دو ساعت سعی میکنم بخوابم به زور وقتی دوباره بیدار میشم میرم سراغ کامپیوترم ؛ شروع میکنم به کار کردن ولی به نیم ساعت نمیرسه که دوباره حالم بد میشه انگار یهو دوپامین خالی میکنم

من دارم روزی 60 میلی گرم دگزامفتامین میخورم اقای دکتر ؛

اقای دکتر این دارو رو به رضازاده بدید از اردبیل تا تهران قهرمان دو میشه ؛ ادمای معمولی این دارو رو میخورن یادمه حتی اوایل که شروع به خوردنش کردم با 30 میلی گرم انقدر هایپر میشدم که میتونستم 2 روز پشت سر هم کار کنم و خسته نشم

اما الان دارم 60 میلی مصرف میکنم و هیچ تاثییری نمیزاره ؛ هیچی صفر

دکتر جان خراب خراباتم دکتر جان قفسه سینه ام درد میکنه نمیدونم چرا ولی میگن از غصه و اعصابه از دو هفته پیش هر روز ، روزی 3 -4 بار پنیک میشدم ؛ الان یه هفته است هرروز زاناکس میخورم و گل میکشم که پنیک نشم دیگه تحمل نداشتم ... روزی 3 -4 بار میمردم میدونی که پنیک چطوریه دکتر ؟ ...

مامانم دیگه داشت دیوانه میشد ؛ بابام نمیتونست بخوابه ساعت 4 صبح از خواب بیدار میشدم پنیک بودم صبح از خواب بیدار میشدم پنیک بودم ؛ صبونه میخوردم یک ساعت دراز میکشیدم باز پنیک میشدم ؛ مامانم گفت هرکاری لازمه بکن خوب شی ؛ برا همین تصمیم گرفتم گل بکشم ؛ به نظر خودم افسردگیم رو بیشتر کرده ولی حداقل اضطرابم پایین تر رفته ؛

میدونی اگه یکی جلوت پاشو از وسط قطع کنن بدون بیهوشی و بی حسی قلبت به درد میاد ولی وقتی مشکل روحی و روانی باشه وقتی روح و روانم به صد قسمت تقسیم شده تیکه و پاره است ولی نمیتونی ببینی برا همین درکش برای شما دکترا سخته شما فقط نسخه مینویسید چیزی رو تجویز میکنید که حاضر نیستید حتی یک بار هم امتحانش کنید

دکتر جان هرآنچه تو این 7 سال برای من تجویز شد فقط مسکن بود و حالمم بدتر کرد که بهتر نکرد

دکتر جان قرص ضدافسردگی ؛ دروغ قرن است

دکتر جان کتامین ... کتامین تجویز کن که کار ما از سه حلقه ای و دو حلقه ای گذشته

روانپزشکروانشناسیقرص ضد افسردگیضد افسردگیافسردگی
حاصل ترشحات مغزی که دچار اختلال دوپامین است
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید