ویرگول
ورودثبت نام
Rasta
Rasta
خواندن ۷ دقیقه·۱ ماه پیش

جنبش کور‌ها(زن ستیزان)

سلاممم و عرض ادب

خب راستش دلم میخواست یه داستان بنویسم ولی فک کردم یه پست با محتوا این کانال(عجوبه) در تلگرام واجب تره🤣







این حاج اقا گل اسمش ظاهرا حضرت خشمه

خلاصه که با توجه به پستای ایشون میتونم بگم این جناب بدجوری عقده ای تشریف دارن.مخصوصا از یک زن

و بعد از مردایی که به اون زنه مورد نظر توجه داشتن

خلاصه که با هر بار بالا رفتن و خوندن پیامای بیشتر،بیشتر از قبل میشینی میخندی از روی حماقت و عقده بودن این افراد.

الو حضرت خشم

من کار ندارم تو زندگیت چه اتفاقاتی افتاده یا تو چه ادم مثلااا مرد سالاری هستی

هر فردی اعم از مرد یا زن قبل جنسیت داشتن انسانه و هیچ عقده ای مثل تو حق اینو نداره بگه که فلان جنس بخاطر جنسیتش یه موجود کثیف و پلیده. فرقی نمیکنه اون فرد یک زن باشه یا یک مرد.

ادم های مثل تو،کسانی که طرف یک جنسیت رو میگیرن بیشتر از جاهلان عرب که دختران رو زنده زنده دفن میکردن نیستن.افرادی احمق و با زاویه دیدی تنگ از روی عقده که توانایی دیدن افراد درست و خوب رو در جنس مقابل ندارن.


واقعا بعد خوندن این کانال نمیدونستم تاسف بخورم یا بخندم

به حماقت شدید این موجوداتی که زن رو حقیر میدونن در حالی که مادرشون یک زنه

(البته که ممکنه از طرف مادره اسیب دیده باشن و برای همین فک نکنم اهمیتی بدن)

داشتم با خودم فک میکردم در برابر همچین ادمایی چی باید بگم؟

ولی بعد به این نتیجه رسیدم این ادم ها تمام زن های اطرافشون رو حقیر میدونن و اسیب میزنن.

پس حرفای من فایده ای نخواهد داشت

تفکر اون ها سمیه و سمی خواهد بود

و بحث با چنین افرادی بی ارزشه


در رابطه با عکس بالا...

این جناب

همین حضرت خشم😂

معتقده دلیل تجاوز جنسی به این زن پاکستانی،خانوم هایی هستن که خودشونو از شوهراشون دریغ کردن.

🤣🤣🤣🤣

اقا بیخیال دیگه

این همه سم جدا اسیب میزنه به مغزتون🤣

افرادی که کنترلی روی اراده و تمایلات جنسی خودشون ندارن و به جنس مخالفشون حمله میکنن برای ارضای جنسی خودشون(اکثرا مرد ها هستن ولی زنان متجاوز هم وجود دارند)میتونن بهانه های زیادی غیر از تامین جنسی شریکشون داشته باشن

چه بسا مردان متاهلی که با زندگی های خوب به دلیل زیاده خواهی و تنوع طلبی بالای جنسی و کمی(فقط کمی) اختلالات روانی و نداشتن تعهد،به جنس مخالفشون رفتاری تهاجمی داشتند.



اوووف باباااا...🤣🤣

میگممم فرهنگ وطنت با تو به بدترین روشش احمقانه جلوه میکنه

تنها کلمه تو ذهنم برا توصیفشونه، عقده ای هایی هست که ضربه خوردن و صورت مسئله رو پاک کردن و گفتن

تماااااام زن ها موجوداتی ....و... و.... هستن که باید یا به بردگی بکشیمشون یا بکشیمشون

مدگل هر چرتی که گفته برای من مثل همون چرتی هست که تو گفتی

جفتتون یه مشت احمقید که یادتون رفته بقای بشریت با هر دو جنس امکان پذير بوده

فقط میتونم تاسف بخورم برای اون زنانی که این مردان رو به دنیا اوردن

هرچند شاید اون ها زنان خوبی نبودند ولی اگر یه زن خوب بینشون بوده.دلم براش میسوزه که همچین پسر نفرت انگیزی رو پرورش داده

همچنین طرف صحبتم با این حضرررت خشممم🤣

جناب

تو اگه در خودت ارزش و عرضه ای می‌دیدی،بجای اینکه بدبختی های بشریت که هزار یک دلیل در طول تاریخ داشت رو با وجود زنان توجیح میکردی،کمی فک میکردی

که این مشکلات و جنگ ها قدرت طلبی های پادشاهان(گاهی ملکه ها) برای کشور گشایی بوده است

افرادی که میلیون ها انسان رو کشتند زن بودند؟

اسنکدر یا چنگیز یا هیتلر و...

من مرد هارو مقصر مرگ این انسان ها در طول تاریخ نمیدونم

چون مرگ این افراد تقصیر مرد ها نبود بلکه تقصیر صفت هایی مثل قدرت و جاه طلبی افراطی و کشور گشایی ها و حتی اصلاح بشریت(برا توجیح خودشون)


ای داد بی داد

نمیدونستی اقا پسر که مرد ها هم دوره پریودی دارن؟😂

نه به صورت دخترا ولی سگ‌اخلاقی بعضی اقایون مثل خانوما در یه دوره از ماه تکرار میشه.

سعی کن مقاله علمی بیشتر بخونی

این مدل ادما با یه تعداد دختر لاشی برخورد داشتن حالا همه دخترا براشون لاشین.دخترایی هم هستن که مثل این جناب حضرت خشم فک میکنن🙄😂

درد کشیدی درست

خیانت دیدی اونم درست

حتی حقارت کشیدی اونم درست

ولی دو تا چیزو تو مغزت فرو کن

یک:همه دخترا درست مثل همه پسرا...شبیه هم نیستن...بد بودن یه تعداد یا حتی اکثریت باعث بد شدن همه اون جنسیت نمیشه

دو: این تقصیر اون دختره نیست که تو حقارت کشیدی. خودت و سایر مرد ها خواستن که به پیوی ملت بیان و هستند دخترانی که اون ها به پیوی مرد ها میرن.

چقدر میتونه حقارت امیز باشه این بحث که شما از شدت عاجز بودن درک این فرهنگ مزخرف

که باعث شده بهتون القا کنه همیشه یک جنس باید به سمت جنس مقابل بره(زن به سمت مرد هند🇮🇳 و مرد به سمت زن ایران🇮🇷و خاور میانه)

هر دو جنس بر حسب شدت علاقه میتونن اول پیش قدم بشن و فرقی نمیکنه

تنها جایی که حرف حساب شنیدم

یه زن یا یک مرد قبل ورود به یک رابطه،حق نداره به اون به عنوان یک کالای جنسی یا پول نگاه کنه

در غیر این صورت هر دو طرف مختارن که طرف مقابلشون رو همون قدر بی ارزش ببینند.

عکس کامل
عکس کامل


ترجیح میدم یه توصیه کنم به دخترا

من خودم ادمی نیستم که تو جمع های دوستانه عفت کلام زیادی به خرج بدم ولی

یه سری کلماتی که عضو های جنسی (مخصوصا دختر)هست رو سعی کنین زیاد نگین یا حداقل یه جایگزین براش درست کنین

ک.مغز=شلمغز😁

فک کنم بفهمی منظورش از حفره کیاس
فک کنم بفهمی منظورش از حفره کیاس

اینم شدت عقده ای بودن یه سریا مراقب باشین به چه کسایی بها میدین

ظاهری معصوم؟

واقعا متاسفم برات و براتون

همه دختر ها پاک و درست نیستن ،من با همه وجودم قبولش دارم ولی تو چقدر میتونی عقده ای باشی.

دلم برات واقعا میسوزه ،انقدر زخم خوردی که کور شدی و اصلا نمیتونی نگاه کنی که همه بد نیستن و توام داری با تعدادی پیام، عفونت زخم های خودتو به بیرون میپاشی.


حرفی ندارم.اگه همچین ادمی رو موقع دیدن ادا کردن این کلمات میدیدم

فقط نگاش می‌کنم و حتی ارزشی براش نشون دادن واکنشی برای این احمق نمیدونم(ارزش نگاه هم نداره)

انسانیت؟

حتما حرف های تو انسانیته؟

مادرت وقتی نه ماه با هزار زحمت تورو به دنیا اورد و تو بغلش گرفت و بزرگت کرد ازت قوی تر بود.

تورو درید؟

میتونم حدس بزنم این افراد میتونن در جواب چی بگن

اینکه کارش همینه،زاییدن

خیلی دلم میخواد بگم ادم هایی با چنین طرز تفکری که حتی به خون جنس مخالف تشنه اند ارزش تلاش های مادرشون(اگر دلسوز و مهربان بود)رو ندارن.

حرفی ندارم. یک سری دخترا و زنا واقعا همینند.فک میکنم اینکه خودت از خودت هیچی نداشته باشی و کاملا وابسته یک فرد دیگه باشی باید انتظار شنیدن این حرف هارو داشته باشی.

خب توهمات شدید این حاج اقا بدجوری دوزش بالاست

یکسری عقده ای که فک میکنن با بی‌عدالتی‌ها و طرف یک جنسیت رو گرفتن میتونن به جایی برسن.

وقتی با خودم فک میکنم اگه یه دختر یا زن گیرشون بیوفته چه بلایی سرش میارن برای اینکه مثل انسان ها روی دو پا راه میرن شرمنده میشم.

برای ارزش دادن به خودت خیلی داری زحمت میکشی اقای حضرت خشمممم🤣

*من ارزشمندم چون الت من اینشکلیه.من ارزشمندم نه چون انسانم و نه چون از فضایل اخلاقی برخوردارم بلکه چون یک مردم و مرد بودن یعنی نگاه(و عمل) تحقیر امیز به جنس مخالفم*

فک کنم تقریبا منظورت همین بود دیگه نه؟






یادمون باشه فارغ از جنسیت، انسانیم.عقده ها و رنج هایی که از دیگران و جنس مخالفمون متحمل شدیم ربطی به تمام افراد اون جنسیت نداره.

هر دختری ممکنه مورد تجاوز قرار بگیره یا توسط پدری پسر پرست بزرگ بشه

و هر پسری ممکنه زیر دست مادر یا زنی بزرگ بشه که اونو بخاطر پسر بودنش یا حتی بی هیچ دلیل موجهی مورد ازار و اذیت قرار بده

ولی ما حق نداریم گناه اون هارو به پای همه بنویسیم


زنزن ستیزیمرداجتماعیمعضلات جامعه
اگر خوب بودن ادما به انجام کاری که دیگران می پسندن،ختم بشه... من ادم خوبی نیستم:]
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید