ویرگول
ورودثبت نام
رضا فرمانی
رضا فرمانی
خواندن ۱ دقیقه·۱ سال پیش

خلاصه مدتی که ننوشتم! ...

1- نوشتن همیشه به من کمک کرده!


2- کم مینویسم اما امار علمی اینو نشون داده ... ( پس معیارت این نوشته من نباشه ... )


3- تا میتونی بنویس و اینکه نوشتن الو بل میکنه، فیل هوا میکنه، آپلو روی زمین، آخرین راه روش نجات بشریت، شعری بیش نیست .. ( اما نوشتنو جدی بگیر... بی تعارف بی شوخی! )

آیا نوشتن پر پروار است!
آیا نوشتن پر پروار است!



4 - این مدت گوشه ذهنم، سه کنج، هی، مدام میگفت بنویس لعنتی... آروم میشی! سبک میشی! حالت خوب میشه! ( چرای... علمی داره، سرچ زدم، پرسیدم، تحقیق کردم... بنویس...)


5- اینکه الان زندگی رو یه پله! بله! یک پلللله از بعضی از آدما بیشتر میفهمم یا درک میکنم یا زندگی میکنم مدیون نوشتن نیستم، مدیون زمان هایی هستم که دوره دیدم، سمینار دیدم، آموزش دیدم، تمرین کردم، گاییده شدم، و ...
اینم بگم همیشه دوره دیدن و کتاب خوندن و سمینار دیدن کمکت نمیکنه... اما تو جمع بودن و خودتو به چالش کشیدن، خودتو بخشیدن، مرگ نزدیگه...

6- تجربه کن، تجربه کن و ببخش خودتو، مثل یه دوست صمیمی که هر گندی بزنی میگه بابا ولش کن شد که شد به درک، زندگی همینه ... ب چسب به الان و بقیه زندگیتو بساز لعنتی، فکر کردن به گذشه مث نوشیدن جام زهره، جام زهری که هر بار تلخی و دردشو میکشی و هر بار ضعیف ترت میکنه... رها کن رییس ...!

7- یادت نره چی نوشتم اینجا، کامل نیست، چون کامل بودنی وجود نداره، سر نخ دادم بهت، سرچ کن، کتاب بخون، از تجربه هات درس بگیر و زندگی کن رفیق!!!
زندگیتجربهنوشتن
خموشید خموشید خموشی دم مرگست . . .
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید