ویرگول
ورودثبت نام
سودا عطایی
سودا عطایی
خواندن ۱ دقیقه·۳ سال پیش

?۳۰ روز بهتر زندگی کن?

سلام بچه من سودام و امروز یک چالش کتابخوانی با نام( ۳۰ روز بهتر زندگی کن)راه انداختم. هدف من از راه انداختن این چالش این بود، که بتونم یک عادت خوب را رواج بدم و کتاب خواندن را یک عادت کنم.

این مسابقه قوانین زیادی و خاصی نداره. فقط یک موضوع هست. من یک سری ژانر و موضوع کتاب در نظر گرفتم یک توی زمان تعیین شده باید توی هر موضوعی حداقل یک کتاب را بخونید.

چطور توی چالش شرکت کنیم؟?‍♀️

شرکت در چالش خیلی راحت شما وقتی این مطلب را می خونید. تصمیم میگیرید میخواید شرکت کنید یانه؟

اگر خواستید در آن موضوع ها و ژانر ها کتاب ها را می خونید.و پایان زمان چالش تا یک هفته بعد از پایان چالش به من توی کامنت ها میگید کدوم داستان و کدوم ژانر را بیشتر دوست داشتیم.

توجه داسته باشید که نمیتونید یک ژانر کتاب را برای خوندن انتخاب کنید. باید از همه ژانر ها حداقل یک کتاب را بخوانید .

زمان چالش تا چه تاریخی است؟?‍♀️?‍♀️

چالش از ۱۳ مرداد ۱۴۰۰تا۱۵ شهریور ۱۴۰۰ ادامه دارد و می تونید شرکت کنید.


آیا این چالش جوایزی هم دارد؟?‍♀️

متاسفانه خیر و من فقط خواستم با یه چالش ساده کتاب خواندن را رواج بدم.

لیست ژانر و موضوع ها به شرح زیر می باشد.??

  1. ژانر کمدی(خنده دار)
  2. ژانر وحشت(ترسناک)
  3. ژانر علمی تخیلی(کتاب تخیلی)
  4. کتاب علمی (کتابی که به اطلاعاتت اضافه کنه)
  5. کمیک استریپ(کتاب های تصویری)
  6. کتاب های کوتاه(کتابی که بشه توی یک روز تمومش کرد)
  7. کتابی که حداقل چند جلد داشته باشید.
  8. رمان

بچه ها منم هم در این چالش شرکت میکنم و هر روز یک کتاب پیشنهاد میدم که اگر کتابی به ذهنتون نیامد از این کتاب ها استفاده کنید.??

۳۰روزبهترزندگی کن
سلام دوستان عزیزم . من سودا عطایی هستم. و توی ویرگول فعالیت میکنم. کتاب معرفی میکنم، ایده میدم. و کلی چیز های دگیر.
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید