ویرگول
ورودثبت نام
شاپرک قربانی امید
شاپرک قربانی امید
خواندن ۱ دقیقه·۲ سال پیش

به آینه نگاه کن! این همون دختریه که باید براش بجنگی !!!


به آینه نگاه کن!دختری که باید براش بجنگی جلوت وایساده ؛

دختری که باید بهش عشق بدی و دوستش داشته باشی .

دختری که باید محکم تو بغلش بگیری و قوربون صدقش بری و قلبشو نوازش کنی

دختری که باید براش قوی باشی و نزاری دلش بشکنه .

دختری که باید برات مهم تر از هر کسی باشه .احساساتش ،آرامشش،لبخندش،

تنها کسی که همیشه همراهته یه مرد نیست!پدر و مادر نیست !بچه هات نیستن! تنها کسی که همیشه همراهته و دستاش همیشه توی دستاته و با لبخندت لبخند میزنه و با گریه ات گریه میکنه همین دختریه که جلوت وایساده،همین جلو درست توی آینه ??‍?

دستاشو بگیر و محکم تو آغوشت نگهش دار .حواست به قلبش باشه و نزار قلبشو تیرگی ها بگیرن .دلگرمش کن به خودت به خدا و به زیباییهای طبیعت .

حالا بلند شو و برو پنجره رو باز کن که نسیم پاییز بیاد داخل اتاقت و براش یه فنجون چایی بریز و بده دستش و بهش بگو چقد دوستش داری .

و نسیم پاییزی  که هر جفتتونو در آغوش گرفته .بهش بگو که چقدر زیباست و چقدر دنیات با بودنش قشنگ تره ??❤

نظرت چیه برای غروب به یه قهوه دعوتش کنی و از همین الان بلند بشی و بری دوش بگیری و قشنگ ترین لباستو بپوشی و زیباترین میکاپتو بکنی و خوشبو ترین عطرتو بزنی و دستاشو محکم بگیری و باهاش توی کوچه های هزار رنگ پاییز قدم بزنی و باهم به آهنگهایی که دوست داره گوش بدین ؟????

)متن های این پیج رو خودم مینویسم و هیچ مطلبی توی این پیج کپی پیست نیست پس ممنون میشم برای امانتداری مطالبم و جبران معنوی حس خوبی که شاید این مطالب میتونه به هممون منتقل کنه اگه قصد انتشارشون رو داشتین با ذکر منبع انجام بدین .دوستتون دارم )

پدر و مادربراش بجنگی
من شاپرکم و ساکن پلاک چهل جاده هستم ،تنها سفر میکنم و اینجا از سفر و اتفاقاتش و نگاهم به اون اتفاقات مینویسم و تو میتونی با خوندنش جهان و اتفاقاتش رو از نگاه من هم تجربه کنی.خوشحالم که همراهمی
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید