ویرگول
ورودثبت نام
شهرزاد حکایتی
شهرزاد حکایتی
خواندن ۱ دقیقه·۳ سال پیش

معرفی کتاب میم و نون‌های جدا شده از من

کتاب میم و نون‌های جدا شده از من
کتاب میم و نون‌های جدا شده از من

معرفی کتاب:

این اثر مجموعه داستانی شامل 18 داستان است به قلم سمیه کاتبی که توسط نشر صاد منتشر شده است.محوریت بیشتر داستان‌هایش زنان و موضوعات مربوط به آنهاست مثل عشق، تنهایی، کار و... «میم و نون‌های جدا شده از من» قصه آدم‌هایی است که در میان کامیابی‌ها قصه‌ای ندارند! دختر خیاطی که قلب پر اشتیاقش در زیر سوزن‌های سرنوشت، زخمی می‌شود. فرشی کهنه که در میان تارو پودش سررشته قصه‌ای را می‌بافد و فاش می‌کند و...عناوین خلاقانه هر روایت در کنار توصیفات بدیع و هنرمندانه نویسنده از «میم و نون‌های جدا شده از من» کتابی خواندنی ساخته‌اند.

معرفی نویسنده:

سمیه کاتبی متولد 1361 نیشابور و فارغ التحصیل رشته مدیریت بازرگانی است. علایقش در حوزه ادبیات و داستان را با حضور در دوره‌های مختلف داستان‌نویسی پی گرفت.

دوره‌هایی از جمله ظرایف نویسندگی استاد شهسواری، روش‌های فضا سازی در داستان کوتاه استاد خبوشان.کارگاه‌های نویسندگی خلاق استاد جزینی و همچنین دوره‌های داستان‌نویسی جلال آل احمد.

سمیه کاتبی همچنین در عرصه نشریات دستی بر قلم دارد و از وی چندین اثر داستانی کوتاه در همشهری داستان،روزنامه اعتماد،روزنامه ایران و داستان نامه منتشر شده است.


این کتاب را می‌توانید از راه‌های زیر دریافت کنید:

نسخه الکترونیکی:

طاقچه

نسخه کاغذی:

فروشگاه سایت نشر صاد


نشرصادمعرفی کتابپیشنهاد کتابمجموعه داستاننویسنده
یک کتابخوان حرفه‌ای
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید