ویرگول
ورودثبت نام
Sina.mirzaeeiii
Sina.mirzaeeiii
خواندن ۵ دقیقه·۲ سال پیش

باور فراوانی(بسیار مهم)

سلام و درود امیدوارم که حالتون عالی باشه و همیشه سالم و شاد پرانرژی و پر پول باشید حتما اول برید مقاله های قبلی رو بخونید و بعد این مقاله تا بهتون کمک کنه من یه عذرخواهی به همتون بدهکارم که یه 5 ماهی میشه که هیچ مقاله ای منتشر نکردم راستش حق دارید ناراحت باشید از دستم اما یه سری کارهای مهم داشتم و نرسیدم که واستون مقاله بنویسم???،حالا این مقاله مکمل و کامل کننده مقالات و تمرین های قبلی هستش    امیدوارم که تا به اینجا استفاده کرده باشید و همچنین تمرینات رو انجام داده باشید و نتیجه لازم رو ازشون گرفته باشیدخب این باور های فراوانی رو حتما حتما باید اصلاح کنید واگرنه پول های خیلی زیادی به زندگیتون وارد نمیشه خیلی مهم هستن در ورود ثروت مالی به زندگی چون وقتی تو به بزرگ بودن خداااا و منابع و پول و ثروتی که در این جهان قرار داده باور بسیار زیادی داشته باشی قطعا خیلی پول های بیشتر به زندگیت دعوت می کنی،خب باور اول که طبق روند مقاله های گذشته باید به این جمله بر اساس باورت از 1 تا 10 نمره بدی ، لطفا گارد نداشته باش و نمره واقعی به خودت بده 1_ من به راحتی روزی 10 نشانه می بینم؟        توضیحات: آیا واقعا روزی 10 تا نشانه می بینی که واقعا تورو دارن هدایت می کنن ؟ از 1 تا 10 نمره بده2_ من به راحتی 10 ایده کسب و کار نوشتم؟.   خب ببین تو وقتی اون تمرینات رو انجام میدی نشانه های مختلفی میاد برات خب یه تمرین دارم برات اگه که اون تمرینات گذشته رو انجام دادی حتما بیا 10 تا ایده کسب و کار بنویس اونایی که بهشون حس
سلام و درود امیدوارم که حالتون عالی باشه و همیشه سالم و شاد پرانرژی و پر پول باشید حتما اول برید مقاله های قبلی رو بخونید و بعد این مقاله تا بهتون کمک کنه من یه عذرخواهی به همتون بدهکارم که یه 5 ماهی میشه که هیچ مقاله ای منتشر نکردم راستش حق دارید ناراحت باشید از دستم اما یه سری کارهای مهم داشتم و نرسیدم که واستون مقاله بنویسم???،حالا این مقاله مکمل و کامل کننده مقالات و تمرین های قبلی هستش امیدوارم که تا به اینجا استفاده کرده باشید و همچنین تمرینات رو انجام داده باشید و نتیجه لازم رو ازشون گرفته باشیدخب این باور های فراوانی رو حتما حتما باید اصلاح کنید واگرنه پول های خیلی زیادی به زندگیتون وارد نمیشه خیلی مهم هستن در ورود ثروت مالی به زندگی چون وقتی تو به بزرگ بودن خداااا و منابع و پول و ثروتی که در این جهان قرار داده باور بسیار زیادی داشته باشی قطعا خیلی پول های بیشتر به زندگیت دعوت می کنی،خب باور اول که طبق روند مقاله های گذشته باید به این جمله بر اساس باورت از 1 تا 10 نمره بدی ، لطفا گارد نداشته باش و نمره واقعی به خودت بده 1_ من به راحتی روزی 10 نشانه می بینم؟ توضیحات: آیا واقعا روزی 10 تا نشانه می بینی که واقعا تورو دارن هدایت می کنن ؟ از 1 تا 10 نمره بده2_ من به راحتی 10 ایده کسب و کار نوشتم؟. خب ببین تو وقتی اون تمرینات رو انجام میدی نشانه های مختلفی میاد برات خب یه تمرین دارم برات اگه که اون تمرینات گذشته رو انجام دادی حتما بیا 10 تا ایده کسب و کار بنویس اونایی که بهشون حس

خب

این باور های فراوانی رو حتما حتما باید اصلاح کنید واگرنه پول های خیلی زیادی به زندگیتون وارد نمیشه خیلی مهم هستن در ورود ثروت مالی به زندگی چون وقتی تو به بزرگ بودن خداااا و منابع و پول و ثروتی که در این جهان قرار داده باور بسیار زیادی داشته باشی قطعا خیلی پول های بیشتر به زندگیت دعوت می کنی،

خب باور اول که طبق روند مقاله های گذشته باید به این جمله بر اساس باورت از 1 تا 10 نمره بدی ، لطفا گارد نداشته باش و نمره واقعی به خودت بده

1_ من به راحتی روزی 10 نشانه می بینم؟ توضیحات: آیا واقعا روزی 10 تا نشانه می بینی که واقعا تورو دارن هدایت می کنن ؟

از 1 تا 10 نمره بده

2_ من به راحتی 10 ایده کسب و کار نوشتم؟.

خب ببین تو وقتی اون تمرینات رو انجام میدی نشانه های مختلفی میاد برات خب یه تمرین دارم برات اگه که اون تمرینات گذشته رو انجام دادی حتما بیا 10 تا ایده کسب و کار بنویس اونایی که بهشون حس مثبت داری


3من اگر در کاری اخراج شوم به راحتی میتوانم دوباره سر کار بروم؟ ( از 1 تا 10 نمره بده)

ببینم روزی تو دست بنده هاست یا دست خداست


4_با ثروتمند شدن هرکس شانس ثروتمند شدن بقیه کم نمی شود؟ (بر اساس باورت از 1 تا 10 نمره بده)

4_با ثروتمند شدن هرکس شانس ثروتمند شدن بقیه کم نمی شود؟ (بر اساس باورت از 1 تا 10 نمره بده)4_با ثروتمند شدن هرکس شانس ثروتمند شدن بقیه کم نمی شود؟ (بر اساس باورت از 1 تا 10 نمره بده)

ببینم آیا هر وقت کسیو می بینی که به ثروت مالی رسیده همچین حسی بهت دست میده که دیگه شانس ثروتمند شدن من کمتر شده و اون جای منو پر کرده؟


5_ شانس فوق العاده همیشه در خانه من را میزند؟

اینم یه باوریه ، هر چند شانس اصلا وجود خارجی نداره و هیچ اتفاقی در این دنیا اتفاقی ، اتفاق نمی افتد اما باید به این جمله هم باور داشته باشی متوجه ای؟ ( به اندازه باوری که داری از 1 تا 10 نمره بده)


6_هر وقت پولی را خرج می کنم احساس خوبی به من دست می دهد؟ ببین بعضی افراد از جمله خودم ، البته قبلا الان اصلاحش کردم ?? پولی رو خرج می کنی حس بدی بهت دست میده و احساس خیلی بدی پیدا می کنی؟( اینم بر اساس باورت از 1 تا 10 نمره بده)


7_کارمند خوب و پر تلاش همیشه پیدا می شود؟

آیا همچین باوری داری که هنوز هم کارمندی که از جون و دل برای تو یا افراد دیگه مایه بزاره وجود داره و هنوز هم پیدا میشه یا نه ( با اساس باورت از 1 تا 10 نمره بده)


8_انسانی که بشود به او اعتماد کرد خیلی زیاد است؟ مثلا چطور آدمی منظورشه؟ مثلا فردی که بشه کسب و کار و بیزینست رو 1 ماه بسپاری بهش و بری مسافرت وجود داره؟ ( بر اساس باورت از 1 تا 10 نمره بده)

9_تا به امروز بارها پیش آمده که در خیابان پول قابل توجهی پیدا کنم؟

تا حالا همچین اتفاقی واست افتاده؟( بر اساس باورت از 1 تا 10 نمره بده ) واقعی نمره بده،

10_هیچ وقت در خانه مکانی را درست نمی کنم تا چیزهایی که به آن نیاز ندارم را به امید روزی که نیاز پیدا کنم را نگه دارم.؟ ( خب از 1 تا 10 بر اساس باورت نمره بده )



خب حالا نمراتی که به خودت رو دادی رو جمع کن

اگر کمتر از 80 شد باید روی باور های فراوانی کار کنی به روش های گذشته ای که توضیح دادم و الان هم قراره توضیح بدم

خب هر کدوم از باور هات زیر نمره 10 بود باید به مدت 21 تا 40 روز ، هر روز با استفاده از تکنیک تسبیح 100 بار اون جمله رو تکرار کنی و به صورت آهسته یعنی چطور؟در گوشی صحبت کردن چطوره همینجوری باید تکرار کنی،

خب اگه باور داری انجام بدی اگه فکر می کنی من دارم دروغ می گم اصلا مهم نیست و به زندگی گذشته خودت ادامه بده تو به درد تغییر کردن نمی خوری،

اگه این سری از مقالات رو دوست داشتی حتما بیا و صفحه منو در ویرگول دنبال کن تا در آینده پست های کاربردی تر و مفید تری چه در این زمینه و چه در زمینه های دیگر بزارم براتون❤️?

امیدوارم که همیشه سالم و شاد و پرانرژی باشید به همراه پول فراوان و آرامش در زندگیتون ???

ارادتمند شما سینا میرزایی ?❤️

1401/06/18



فراوانیپولتمرینتکنیکآرامش درونی
چیزایی که هیچ جایی بهت نگفتنو اینجا بهت میگم ❤️??
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید